Ronja Grahn

Alla inlägg den 22 november 2011

Av Ronja Grahn - 22 november 2011 21:52

Har blivit så grymt lat nu för tiden, var just och pass att jag tog mig iväg och träna. Illa!

Men jag ångrar inte jag for, det var kul idag.


Nu ska jag duscha och sen krypa i säng så småning om..


 

Av Ronja Grahn - 22 november 2011 13:47

Ännu en dag håller på springa iväg, just nu jobbar vi med kroppspråk. Skithäftigt att se hu mycket man påverkas, dock är min grupp redan klar. Och det är så lite folk i c-huset så vi kan som inte testa på nån mer.

Såååå.. vi sitter i soffan och gör annat, snart rast = fika!


Slutar klockan tre idag,och har barnkören fyra.. sen ska jag hem, städa plugga osv.. sen iväg och träna. Typ min kväll!


Har gjort bort min redovisning idag, känns skönt!


 

Ovido - Quiz & Flashcards