Ronja Grahn

Alla inlägg den 10 november 2011

Av Ronja Grahn - 10 november 2011 22:05

Har varit och tränat för första gången på 5-6 veckor ikväll, stolt att jag tog mig dit.. har ju blivit sååå lat på sistone. Haha! Men nu är jag då iallafall hur trött som helst, ska fika och sen krypa till sängs. Av vissa andledningar känner jag mig inte så jätte glad just nu, så ska bli skönt att sova.

Så hopps jag på andra känslor imorgon! :)


Natti!



Ge mig Lördag, tack!!

Av Ronja Grahn - 10 november 2011 14:35

Känns bra att det böjar bli en halvtimme till vi slutar, inte för att dagen varit jobbig.. känn bara att jag vill hem!:) Imorse var vi på studiebesök i Glommers, och i eftermiddag har vi och ser vi fortfarande film. Ganska chill dag.Hoppas ni med haft/har en bra dag!:)

Ovido - Quiz & Flashcards