Ronja Grahn

Alla inlägg den 16 november 2011

Av Ronja Grahn - 16 november 2011 15:44

Sitter och funderar på vad jag ska hålla ett föredrag om i 5 minuter nästa vecka, skit jobbigt.. kommer inte på nå alls. Tänk att en så lätt sak kan va så svår, nåja, i värsta fall så får jag väl drömma om det inatt..  


Nu ska jag packa ihop datorn och mina saker och lämna skolan..

Är mega trött, och börjar känna av lite huvudvärk.. får hoppas det är ett skämt och jag piggnar till snart!


     

Av Ronja Grahn - 16 november 2011 11:40

Tog ett tag och somna igårkväll, även om jag var sjukt trött.. låg i djupa funderingar om vad jag bör göra och inte bör gör samt vad som är rätt och fel. Somnade tillslut, men det som är lite roligt är att jag drömde inatt om hur det skulle blivit om jag gjorde det ena, och hur det skulle bli då osv.

Så när jag vakna visste jag, kommer inte tänka den tanken igen.. för det var hemskt. Drömmen blev en mardröm!


Så sjukt bra det kan vara med drömmar, som att få prova på utan att det händer.. värsta är ju att det kändes så verkligt.

Nu är då den där lilla funderingen borta.. Tack för det..!


Idag - Onsdag, hade engelska imorse.. nu yrkesämne.. har haft lunch, eller har än.. vi fick pasta med köttfärssås idag.. och vindruvor! MUMS!:)

Vi börjar om om 10 minuter, sen slutar vi tre/fyra nån gång.. Och då åker jag till Granbo!


 

  

Ovido - Quiz & Flashcards