Ronja Grahn

Direktlänk till inlägg 15 september 2009

Komintepånånrubrik

Av Ronja Grahn - 15 september 2009 15:30

Skolan börja 08.10 idag, med Teknik. Fast datorerna fungerade inte där och utan dom kunde vi inte göra något. Så vi fick sluta ganska snabbt. Efter det vare Engelska och sen Kemi. Musiken vart inställd idag för att  dom håller ju på att ta kort i musik salen. Så efter Kemi vart det 2 timmars håla, (musik+lunch). Gode härligt.

Farmor hämta mig då och skjusa mig till Expert, för jag va tvungen köpa nya hörlurar. Orkar inte med dom jag har längre. Fick lurarna av min snälla farmor. ;)heh.

Så efter det Ica, banken och sen hem till farmor åt lunch och surra med henne en massa.

Sen tillbaka till skolan för att ha So. Och efter det sluta ju jag, har tagit ledigt sista timmen eftersom vi far ju tillbaka med Hilda idag och jag va tvungen hem och packa. Och göra klart övrigt också.

Nu ska vi bara snabb äta sen fara. Det blir bara jag och Pappa som åker.

Frille följer ju också med så Hilda inte behöver vara ensamm. :P


Kram/Ronja

 
 
Ingen bild

Kajsa§

16 september 2009 22:31

Tog ni med Frille bara som sällskap!!??
Vem höll honom sällskap på hemvägen då :/
hehe...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ronja Grahn - 9 januari 2012 14:24

Precis 3 år, 2015(16) inlägg med 801 bilder och 363 kommentarer senare.. så avslutar jag nu denna blogg. Måste erkänna att det tar emot lite då jag gillar att ha allt i ett så att säga.. men det löser sig nog, får på något vis knyta ihop bloggarna ...

Av Ronja Grahn - 9 januari 2012 11:30

Hua, så kallt det är ute idag.. dock så blir luften himla frisk och härlig. Klär man sig rätt så är det väl helt okej! Har varit och gjort synundersökning på morgon, sen ätit frukost. Ska med Nils hem till han en sväng så han får packa.. sen så f...

Av Ronja Grahn - 8 januari 2012 21:34

Har kommit hem från Skellefteå och hunnit med både packa upp, städa rummet, städa åt hamstrarna, duschat och fikat. Är helt slut nu, men har haft en kanon dag.. ska man shoppa så ska man shoppa i Skellefteå helt klart. Är alltid så himla nöjd då jag ...

Av Ronja Grahn - 8 januari 2012 08:00

..Ska försöka lämna sängen så jag hinner göra mig klar innan vi ska fara, bär om en stund av till Skellefteå.. guuu såååå hääär ska shoppas!   Ha en bra dag! ...

Av Ronja Grahn - 8 januari 2012 00:49

Hoppar i säng och laddar för morgondagens äventyr!! :)   Godnatt! ...

Ovido - Quiz & Flashcards