Ronja Grahn

Direktlänk till inlägg 20 september 2009

Ebba och Sara på besök <3

Av Ronja Grahn - 20 september 2009 20:00

Vaknade halv åtta imorse av att Ebbis skrek till. Hiihi. Gu vad rädd jag blev då. Hahah. Kunde inte somna om så låg kvar en stund sen gick jag upp. :)

Prata åt frukost och så.. sen skulle mamma och Sara ut och börja med sin träning.

Då tog jag Ebba i vagnen och koppla Isa och gick en promenad runt förrådet. Jätte trevligt.

När vi kom tillbaka vare väl bara bus i Ebba som vanligt. Sen gjorde vi klar Frille så Ebba fick rida lite grann. Men det dög bara en stund. hihi. Sen vare bara bus och ännu mer bus då Åsa kom och Sara va klar. Haha.

Efter det duscha jag sen våfflor. Och sen när vi ätit, pratat och Sara packat klart så for Sara och Ebba hem igen till Boden. :( Tråkigt de. Men det var iaf super kul att dom kom. :)

När dom for kom Viola springade och ville leka.. Haha söt. Hon kom allt ihåg igår att jag sa imorgon när Ebba och Sara farit hem. Så va med Viola då och busa nån/några timmar. Sen hem och plugga några timmar också, so-prov på torsdag. Hemskt tråkigt. xD


Nu ska jag fortsätta doppa mina tacochips i Guacamole och se kändisdjungeln. ^^ heh.

Kram på er!

/Ronja

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ronja Grahn - 9 januari 2012 14:24

Precis 3 år, 2015(16) inlägg med 801 bilder och 363 kommentarer senare.. så avslutar jag nu denna blogg. Måste erkänna att det tar emot lite då jag gillar att ha allt i ett så att säga.. men det löser sig nog, får på något vis knyta ihop bloggarna ...

Av Ronja Grahn - 9 januari 2012 11:30

Hua, så kallt det är ute idag.. dock så blir luften himla frisk och härlig. Klär man sig rätt så är det väl helt okej! Har varit och gjort synundersökning på morgon, sen ätit frukost. Ska med Nils hem till han en sväng så han får packa.. sen så f...

Av Ronja Grahn - 8 januari 2012 21:34

Har kommit hem från Skellefteå och hunnit med både packa upp, städa rummet, städa åt hamstrarna, duschat och fikat. Är helt slut nu, men har haft en kanon dag.. ska man shoppa så ska man shoppa i Skellefteå helt klart. Är alltid så himla nöjd då jag ...

Av Ronja Grahn - 8 januari 2012 08:00

..Ska försöka lämna sängen så jag hinner göra mig klar innan vi ska fara, bär om en stund av till Skellefteå.. guuu såååå hääär ska shoppas!   Ha en bra dag! ...

Av Ronja Grahn - 8 januari 2012 00:49

Hoppar i säng och laddar för morgondagens äventyr!! :)   Godnatt! ...

Ovido - Quiz & Flashcards