Ronja Grahn

Direktlänk till inlägg 24 september 2009

Musik & Sms

Av Ronja Grahn - 24 september 2009 19:36

Torsdag idag då, tycker att veckan har gått fort men ändå känns det som Fredag idag.. :s... ;)


Slöjd - Började sticka på en hals duk. ;) heh.

Svenska - Vi fick plugga so.

Matte - matte ;)

Lunch - Vill inte tänka på de, förlåt men jag har aldrig ätit värre. :O

Engelska - Läxprov, sen vart de brandalarm. Haha de va så förbannat roligt. hahaha..Satt och jobba, sen börja de där alarmet tjuta, ingen orkade typ reagera. Alla bara titta på Lars, som sa: Ja nu äre brandövning, ta närmaste utgången. haha. De va så segt. Ingen orkade knappt gå ut. Så då man kom ut ur klassrummet. Så sprang det omkring förvirrade sjuor. Haha. Såg lite roligt ut faktiskt.

So - Provet nu då, Det gick jätte bra, Skrev då på alla frågor så.. :)

Elevensval - Bild


Sen slut för dagen och hem.. Så skönt de va att få komma hem.

For ut en sväng med Frillsson. Sen in, duscha, åt middag och nu sitter jag här.


Sms:ar och lyssnar på musik.  Som vanligt då.(:

Ikväll blir det bara att ta det lungt.. Ni får väl va sociala på mobilen 076-8474792.. :)


Just ja.. Jag sa inte att jag ska vara speaker på Lördag va? :D

Fatta kul det kommer bli. hehehe.


Kajsa - Det gick super bra, självdå?

Annika - Ja visst är de så.


Kram/Ronja


 
 
Ingen bild

Lovisa

24 september 2009 20:46

Speaker? Lördag? va? :D På vad? :D

 
Ingen bild

Kajsa

24 september 2009 22:27

Jo men jag tror också att det gick bra, både för mig och Gunilla :) Ooo så duktiga vi är ;)

 
Sophie

Sophie

24 september 2009 23:14

Speaker blir superbra! Det var jag som sa till Kajsa att hon skulle fråga dig. ;)

http://sophielundberg.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ronja Grahn - 9 januari 2012 14:24

Precis 3 år, 2015(16) inlägg med 801 bilder och 363 kommentarer senare.. så avslutar jag nu denna blogg. Måste erkänna att det tar emot lite då jag gillar att ha allt i ett så att säga.. men det löser sig nog, får på något vis knyta ihop bloggarna ...

Av Ronja Grahn - 9 januari 2012 11:30

Hua, så kallt det är ute idag.. dock så blir luften himla frisk och härlig. Klär man sig rätt så är det väl helt okej! Har varit och gjort synundersökning på morgon, sen ätit frukost. Ska med Nils hem till han en sväng så han får packa.. sen så f...

Av Ronja Grahn - 8 januari 2012 21:34

Har kommit hem från Skellefteå och hunnit med både packa upp, städa rummet, städa åt hamstrarna, duschat och fikat. Är helt slut nu, men har haft en kanon dag.. ska man shoppa så ska man shoppa i Skellefteå helt klart. Är alltid så himla nöjd då jag ...

Av Ronja Grahn - 8 januari 2012 08:00

..Ska försöka lämna sängen så jag hinner göra mig klar innan vi ska fara, bär om en stund av till Skellefteå.. guuu såååå hääär ska shoppas!   Ha en bra dag! ...

Av Ronja Grahn - 8 januari 2012 00:49

Hoppar i säng och laddar för morgondagens äventyr!! :)   Godnatt! ...

Ovido - Quiz & Flashcards