Ronja Grahn

Alla inlägg den 5 februari 2009

Av Ronja Grahn - 5 februari 2009 18:55

Fan va skönt de va att ha sovmorgon imorse. ^^

Steg typ upp 08.40 for till skolan 09.35 började skolan 09.40

Nice nice!

På matten fick vi se provet. =)

Fan va nöjd ja vart. =)

28 av 32. = Vg.

På gympan idag hade vi handboll, Har börjat tycka om de så jävla mycke.

om man tänk efter, fan va skojig sport de är. =)

Jaja nnu orka jag it snacka om skola längre (A) haha.


På Lördag ska jag till Skellefteå =)

Det är ponnytravgala, ;) å sen ska jag sova hos Amalia. =)

Ni kanske inte vet va man gö på en ponnytravgala?

Ja nåra vet jag vet hahah,

först bruka man typ äta, sen "lekar" sen äre prisutdelning till alla som tävlat, + pris till årets kusk och typ snabbaste ponnyn och sånt. =)

Åså brukar de vara nå "Lotteri"

Så de blir gode kul, Längtar <3


Ikväll ska jag läsa ut min Magnus Nordin bok så jag kan börja me en annan bok jag vill läsa. haha. :P xD ^^


Kramar/Ronja


Ovido - Quiz & Flashcards