Ronja Grahn

Alla inlägg den 6 februari 2009

Av Ronja Grahn - 6 februari 2009 22:43

Har läst ut , Förföljaren - Magnus Nordin boken nu.

De har tagit typ evigheter att läsa den, för den va så jäkla trög och dålig i början, men sen i slutet av boken då va han skit bra och spännande.

De är konsigt de där, så va de med den andra "Magnus Nordin" boken jag läste också.

Hans böcker blir allså bara bra i slutet.

hehe.


Nu ska jag börja me en ny bok ;) Twilight<3 ;) hehe.


Kramkram <3


Av Ronja Grahn - 6 februari 2009 20:24

Såg Twilight när jag kom hem. :)

Faan så bra den är. <33

Ska börja läsa 1:a boken ikväll. :P Eller typ snart.

Kan inte vänta länge till. haha.


Ni som inte har sett den, Ni måste se den.

Kram/Ronja

Av Ronja Grahn - 6 februari 2009 20:17

Fredag idag, gu va skönt =)

De e bara de man längtar efter, haha att de ska bli fredag.

De är ju typ som ett mål, Varje morgon man vaknar tänker man ju. " å snart helg? Snart fredag?"

Haha.

De har vart en skoj dag idag ;) hehe.

Fast varför de vet jag inte (A) heheheheheh!.

Ikväll ä jag hemma själv, till typ halv tio. =) Nicenice.

Nu äre Godis time. =)

Haha. De äre väl jämt för mig men ändå. ^^


Kram <3

Ovido - Quiz & Flashcards