Ronja Grahn

Alla inlägg den 14 februari 2009

Av Ronja Grahn - 14 februari 2009 19:21

Vi såg 3 filmer hos Åman:


Den första vi såg heter: Storm warning den va jätte bra.

Bäst av alla 3 vi såg. =)

Att jag inte är en hundmänninska de vet ju många,

men nu vill jag hålla mig borta ännu mer, xD

Isa är ett undantag lika så små hundar.

HUNDAR.

Andra filmen vi såg va: Saw 5.

Satt typ hela filmen och sa ajajajajajajajaj.... haha.

Mårran fick jävlat damp. ^^


3 filmen vi såg va: Blackwoods

Han inte se hela, men den va väl inte så tokig.

En sak bara de är inte Skräckis, (så vida inte slutet vart helt annars) :s :P.



Ikväll blir de Chill chill chill framför tv:n. =)

Ha de bra!

Kramar/Ronja







Av Ronja Grahn - 14 februari 2009 17:32

De har varit en jätte rolig Fredag/Lördag.. ;)

de va svin kul hos Åman.

Är ganska trött nu, Vi gick typ och la oss 06.00 och steg upp 08.30,

De är de enda jag har sovit inatt, (A) haha.

När vi vakna städa vi upp och sen gick vi och åt frukost.

Efter de såg vi film sen svammla vi på som vanligt, haha, :P

Sen en film till. . :)

Sen åkte jag upp me Marielle till Arvidsjaur, och där träffa jag mamma, hanlade me henne sen hem.

Och nu sitter jag här. =)


Ska äta nu, är så jävla hungrig,

De enda jag ätit idag är 2 mackor. :s


Svimmar snart....


Skriver mer sen..

Kram/Ronja



Ovido - Quiz & Flashcards