Ronja Grahn

Alla inlägg den 28 februari 2009

Av Ronja Grahn - 28 februari 2009 20:00

Klass 2 - Lätt C:1 - Ponny
1. Sanna Andersson - Filur, 52%
2. Hanna Edberg - Casper, 38%
3. Felicia Skiöld - Dart Miracle, 31%
4. Ronja Grahn - Hübert, 31%
5. Jesse Ollimäki - Graphit, 28%

-

Är ändå nöjd, jag kom i håg banan och de va de viktigaste, =)

Sen att Hubbe tog fel galopp, stannade och bajsa några gånger och att de vart lite genväg i svängarna/hörnen, De gör inte nå ;)

-

Va helt jävla slut då jag kom hem la mig på soffan och somna, sov typ i 2 timmar, ^^

När jag vakna gick jag ut och red Hilda hon va så himla duktig,

Jag är så stolt över henne.

Sen efter de red jag Frille också, Moa vågar ju inte de själv så då måste jag ju visa att de går. :)

Han är så söt han. ^^

Efter de gick jag in och duscha och nu sitter jag här. =)

Ska se melodiefestivalen nu.


Lägger upp bilder från tävlingen imorgon.

Farfar va där och kolla och tog en massa bilder.

Ni ska få se dom. =)

Pussåkram/Ronja

Av Ronja Grahn - 28 februari 2009 07:52

Gu va jag är Nervös, nånting kommer säkert att gå helt på tok.

De finns ju jätt mycket som kan hända. :s ^^

Jag är nog mest orolig för att Hubbe kommer vägra tex. ta galopp eller komma fram i trav. D bli ju pinsamt. xD

Nä nu ska jag försöka tänka på allt bra som kan hända.

Jag har fått för mig i huvudet att jag kommer få 14.5 poäng,

Haha. Vete fan varför de känns bara som de. haha.

Få se då va de blir.

Max poängen är typ 115, haha. ^^


Kram/Ronja


Ovido - Quiz & Flashcards