Ronja Grahn

Alla inlägg den 18 februari 2009

Av Ronja Grahn - 18 februari 2009 20:17

Träningen gick bra idag,

Skulle behöva den där träningen varje dag.

Monika har så bra program.

Efter träningen satte jag mig här, har kollat runt lite på olika sidor,

väntar på att de ska bli varm vatten,

Nog för att jag tror de är de nu, men jag har fastnat här. hha xD

Nä, men nu har jag inte tid att sitta längre,

Ska duscha, fika och sen plugga.


Ha en bra kväll!

Kraam./Ronja

Av Ronja Grahn - 18 februari 2009 19:27

Den är så fin, man blir ju tårögd. <3

Av Ronja Grahn - 18 februari 2009 17:11

Onsdagar är faktiskt min favorit dag på nå konstigt sätt,

även om vi har 5 lextioner före lunch, (=väldigt lite rast),

Så diggar ja Onsdagarna, ;)


Har vart gode mycket i mina egna tankar/funderingar/bekymmer,

Har typ tänkt på allt och alla,

Tänkt, funderat, saknat, kommit på,

Har aldrig slutat, de känndes hela tiden som ett måste att tänka på "allt",

Men samtidigt kanske de kan va bra att tänka på "allt" och tänka ut saker och sånt lite då och då?

Eller va tror ni?


Om en halv timme äre träning i byan,

Ska åka me Lotta dit,

men ska gå lite tidigare (typ nu)

Jag bara MÅSTE gosa me små kusinerna först,

Har saknat dem såååå...

Och ett barn får en verkligen att släppa allt.


Jag bloggar mer sen!

Pussåkram/Ronja


Ovido - Quiz & Flashcards