Ronja Grahn

Alla inlägg den 20 februari 2009

Av Ronja Grahn - 20 februari 2009 21:34

En dag i lekparken slutar i en ofattbar tragedi.

När Julia vänder ryggen till för en sekund är hennes dotter plötsligt försvunnen.

Femton år senare möter hon en ung kvinna på gatan,

förvillande lik den saknade dottern.

När sanningen går upp för Julia tappar hon helt taget om verkligheten.




Ska se den efter let´s dance, (kanske jag har sagt) hehe.

Visst låter den ganska bra va?

Eller?

Har nån sett den?


Nu ska jag se tv igen, å nu hör jag att de vart lång paus i let´s dance,

jaja.. får väl läsa ett tag då.


Kraaamar/Ronja


Av Ronja Grahn - 20 februari 2009 20:31

Mmm... Jätte gott de va me taco, :)


Sitter och ser Let´s dance, fast jag har typ tröttnat på de.

Vissa är roliga och se, men så kommer de nån tråkig,

Då går man hit istället. ;)


Efter Let´s dance ska ja se en film som ja hyrde på Konsum,

Den verkade vara jätte bra.

Ska skriva om den sen när jag sett den.


Nu ska jag se lite mer av Let´s dance.

Hejar på Niklas och Laila,

Vilka hejar ni på?


Kramar/Ronja

Av Ronja Grahn - 20 februari 2009 18:24

Yaaaay!

Fredag igen, helg igen. ;)

Så skönt.

Skolan idag vart verkligen chill,

3 lextioner före lunch, På en av de 3 skrev ja prov, (Engelska prov).

De gick bara bra.

Efter lunch hade vi håla så då sluta ja jätte tidigt idag,

de vart kring 12.00,

Hade bestämmt med mamma att vi skull träffas 15.00 då hon slutade, och fara å handla.

Så då hade jag typ inget att göra i 3 timmar,

Ringde till farfar och frågade om han ides hämta mig,

och de gjorde han, han hade typ just nå ärende.

Farmor slutade 13.00, så jag hann träffa hon också. =)

Vi satt och prata om apor.

Båda vi vill ha varsin liten apa.

hehhehe. Apor är ju så jävla söta. :)

15.00 kom mamma så gjorde vi lite ärenden.

Så har min dag sett ut.

Kul va?

Roligaste Fredan på länge.


Nu ska jag äta Tacos.

Kramkram/Ronja


Ovido - Quiz & Flashcards