Ronja Grahn

Alla inlägg den 7 februari 2009

Av Ronja Grahn - 7 februari 2009 13:21

Vaknade 7.00 imorse, va jävlat klar vaken och trodde jag skulle till Skolan. :s

Ä man nå knäpp?

Låg kvar vaken och va inne på internet me mobilen.

Sen bara måste jag ha somnat för jag vakna igen klockan ca.10.30

av att telefonen ringde, Ingen annan orkade ju gå och svara så då vart he ja då. ^^

Åså vare farfar och han prata ju på om allt möljligt.

Klart han är ju hur pigg som helst, han stiger väl säkert upp vid, 07.00 nån gång. ^^

Men de va trevligt. hihi

Efter att ha pratat me han gick jag upp igen och la mej, men somnade inte om. xD

Fortsatte typ va på internet me mobilen. =)

Har laddat hem en massa kul, ;) hehe.

*Sen så steg jag upp,

*Åt frukost,

*Packa,

*Ut i stallet,

*Mocka åt Hilda,

*In,

*Duscha.

Å nu så sitter jag här.  =)

Ska gå upp och klä mig, sminka mig, fixa håret och allt de där man gör nu :)


Sen far jag till Skellefteå, ;) yay!

D bli kul.

Tror inte jag hinner blogga mer.

Eller jo föresten de går ju blogga me mobilen, ;)

de blir nog mer då. =)

hehe.  :P (om jag ids)


Ha de bra! ;)

Pussåkram/Ronja

Ovido - Quiz & Flashcards