Ronja Grahn

Alla inlägg den 21 februari 2009

Av Ronja Grahn - 21 februari 2009 19:40

Nån som ska se film ikväll?

De är 3 olika som jag vill se.

Som går på tv ikväll. :/

Hur ska jag kunna bestämma mig. :S

Hjälp mig, hjälp mig.... ;)


/Ronja

Av Ronja Grahn - 21 februari 2009 15:41

Hilda va så duktig idag. =)

Hon tjurade ingenting och va man än gjorde

(volt,rakt igenom, snett igenom, halt, trav,)

Hon gjorde alltihop utan att tjura, de va som en annan häst.

Hilda är den bästa som finns, <3

Born to be a superstar! <3

Gu va jag vill att de ska bli sommar, och tävlingarna börjar om.



Nu ska jag följa mamma upp till Arvidsjaur.

Vi ska skjusa Erika, lämna tillbaka filmen ja låna, och handla. =)


Ha de bra!

Kramar /Ronja



Av Ronja Grahn - 21 februari 2009 11:27

George och Maria åkte ut i Let´s dance,

De tycker ja va bra. =)

Nästa gång blire den där gubben hoppas ja. =)

Haha. (Carl-Jan)


Filmen som jag såg igår kväll/natt, va jätte bra. =)


Idag äre inte kallt ute, de är bra.

De har ju vart typ -30 hela veckan.

Hos oss idag är de bara -6, Ska snart gå ut och rida Hilda, ska träna till dressyr tävlingen som är om en vecka.

Fast de kan bli svårt att träna en sån sak me tjuriga Hilda.

Men får kämpa. Hon ska lära sig lyssna, och inte göra som hon själv vill.


Kraam/Ronja


Ovido - Quiz & Flashcards