Ronja Grahn

Alla inlägg den 19 februari 2009

Av Ronja Grahn - 19 februari 2009 18:29

Allså de är ju inte klokt va dagarna går fort,

Nu äre snart helg igen, De känns som de va igår jag suckade över att de va måndag morgon.

Men de gör då int mig nå.

Ju fortare de går ju fortare blir de helg. ;)

Imorgon har vi Engelska-prov,

Känner mig gode redo för de. De är bara lite glosor jag måste träna mer på,

Så jag kommer ihåg, de andra är inte så himla svårt.


Nu ska jag se en film, sen läsa ;)

Och plugga Engelska om jag ids, (hehehehehe)

*

*

Och jag börjar känna något jag aldrig förr känt.

*

*

Ha de!

Kramkram/Ronja

Av Ronja Grahn - 19 februari 2009 17:59

Dagens vaknande: ca. 05.50
Dagens låt: Takida - Curly sue
Dagens dusch: Imorse
Dagens kläder: Blåa jeans och en svart tröja,
Dagens frisyr: utsläppt,
Dagens smink: Mascara,kajal,ögonskugga,foundation, ...
Dagens att göra: De jag ska göra.
Dagens vill ha: Kraaam, <3
Dagens saknad: Alla, <3
Dagens tråkigaste: vet it... typ inge.
Dagens finaste: Du.. :)
Dagens måste: Plugga Engelska
Dagens dricka: Vatten
Dagens köp: Ett mjölkpaket och en godis påse. ;)
Dagens kärlek: <3
Dagens mående: Bara bra.  

Av Ronja Grahn - 19 februari 2009 07:24

Goó morgon!

Vaknade ganska tidigt imorse, så vart klar ganska tidigt. 

Då hann man då sitta här och kolla lite innan man går ut. ;)

Idag äre torsdag, Långdag idag, å ikväll äre ingen hemma,

eller jo kanske syrran, vet inte.

Men skit samma hon räknas inte, ;)


Nä nu måste jag ut till bussen.

Ha en bra dag!

Kraaaaaaaamar! /Ronja

Ovido - Quiz & Flashcards