Ronja Grahn

Alla inlägg den 3 april 2009

Av Ronja Grahn - 3 april 2009 22:03

Nu har jag sett Talang och berg flyttar in, de va bra båda två. ;)

Håret är torrt nu, de vart jätte bra. (tycker då jag)

Ska se om jag kan få nå bra kort på de sen, men de blir imorgon isåfall.


Nån som kan gissa vad jag ska göra mer imorgon? haha.

Kan väl inte vara så himla svårt eftersom de är typ samma jag gör varje Lördag 10.00 till 16.00, menar så klart Vittjåkk. ;)

Men de är så jävla skoj, så de är väl bara att passa på medans de är vinter. Hoppas bara vädret blir bra då.


Nu ska jag se om de är nå bra på tv eller så blir de väl film.

Hörs imorgon!

Pussåkram/Ronja



Av Ronja Grahn - 3 april 2009 19:58

Dagen idag gick jätte fort, efter skolan for jag till mammas jobb och vänta där på att hon skulle sluta. När hon slutade for vi på intersport och hörde om Moas skidor va klara men de va dom inte så vi hämtar väl dom imorgon istället. (:

Efter de gick vi på marknaden en stund. De va så mycket där jag ville ha så de vart inget. hahah. :/

Tror jag ska dit i helgen igen.

Efter de va vi på konsum, köpte mat och hår färg, sen dollar och hem.

När vi hade ätiti färgade mamma håret på mig, Brunt igen me rött inslag.

De blir nog bra. De är jätte blött just nu, blir spännande att se resultatet då de torkat.

Nu ska jag se Talang.

Ha en bra kväll!

Kram/Ronja

Ovido - Quiz & Flashcards