Ronja Grahn

Alla inlägg den 8 april 2009

Av Ronja Grahn - 8 april 2009 21:31

Onsdag idag, sista dagen före lovet. Gu vad härligt.

Tycker att Onsdagar är roligaste dagen på veckan, och fort går den också. Gjorde klart engelskan idag så jag slipper ha kvar den till efter lov och prao.

På musiken i dag sjöng vi och spelade bingo. ^^ Va jätte kul.

På gympan fick vi bestämma själv vad vi skulle göra för att det var sista lektion före lovet. Alla skrek "Häxan och busungarna"

hahaha, fy fan va kul de va. Man fick jätte många minnen från när man gick typ 1:an. ^^ hahahaa.

Efter gympan kom Anna S och vi fick våra papper om vars vi skulle praoa, jag ska vara på Nyborgsskolan och tallbacka. Blir ju super kul.


Tack för hjälpen Marielle, :) jag förstår hur du menar. Jippiii. <3


Nu ska jag skicka min uppsats till läraren på mailen,

sen se en film. (:


Glad Påsk mina vänner! <3

Kramar från Ronja.

:D

Av Ronja Grahn - 8 april 2009 16:30

Looooooooooooooooooooooooooooooooooov!!! :D

Ovido - Quiz & Flashcards