Ronja Grahn

Alla inlägg den 25 april 2009

Av Ronja Grahn - 25 april 2009 20:00

Har ridigt Hilda idag. :) Hon var rätt så tjurig idag. Backade och bockade om vart annat. Fast i slutet gav hon sig, hon märkte nog att det inte var så stor ide. ^^

Efter det så körde jag Frille, vi joggade 10 - 11 km. :)

Harpsund och tillbaka. :) Han var super duktig. Moa tränade lite körning. ;)

Sen så har jag duschat och ätit. Åt Taco idag. Jätte gott ;)

Ikväll ska jag bara chilla, nu börjar väl Robinsson snart också.

Har sett/ser fotboll me, sverige leder med 3-1, Brabra.


Ha en bra kväll!

Kramar/Ronja

Av Ronja Grahn - 25 april 2009 13:32

Rösta gärna så jag får veta vad ni tycker och så. För jag har ju märkt att många inte ids kommentera. Rösta är inte så jobbigt.

Och jag ser inte vem som har röstat vad, så va ärliga. :)

(Jag vet bilden, men jag ska byta snart snart, ska bara ladda upp nå nya först, har bara gammla på datorn. :/)

Kraaam/Ronja

Av Ronja Grahn - 25 april 2009 13:23

Skönt med sovmorgon idag. :) Kännde verkligen att de behövdes. ^^

Idag har jag inte hunnit göra så mycket. Har bara tagit det lungt, som ni ser håller jag också på att ändra "utseende" på bloggen, men det går inte så bra. :/ Blev så less på den andra. Men den här blev jag inte heller nöjd med. Gaah, de är inte lätt det här.

Är det någon som vill göra en åt mig i photoshop? (A) hehe.

Dom dom har här som exempel gillar jag inte så värst mycket. /

Jaja. Få väl se hur jag gör. Säg gärna vad ni tycker... :P eller om ni har några andra "färg" tips.

Får väl klura vidare.

Ha en bra dag!

Strålande väder är det då idag. (: Ska snart ut och hitta på något. :)

Kram/Ronja

Av Ronja Grahn - 25 april 2009 12:47


  • Du går ut med hunden och ni båda använder er av samma träd.
  • Din fungerande tv står ovanpå din icke fungerande tv.
  • En dunk med hembränt står på ditt köksbord.
  • Du förlorade din oskuld på en skoter mitt i skogen.
  • Du kan underhålla dig själv i timmar med en flugsmällare.
  • Din hund åker med dig i bilen oftare än din fru.
  • Du någon gång behövt bli avspolad med trädgårdsslangen innan din fru släppte in dig i huset.
  • Du aldrig kastat bort en femlitersdunk.
  • Du har snott grus från grannen för att fylla igen hål i din egen uppfart.
  • Du kan hångla med en fimp i munnen.
  • Du känner flera personer som kört ihjäl vilt.
  • Du tror att årets fyra årstider är: Nästan vinter, vinter, fortfarande vinter och midsommar.
  • Du inte tycker att det är något fel med incest så länge ni håller det inom familjen.
  • Du har hundhår i naveln.
  • Värdet på din bil går upp och ner beroende på hur mycket bensin du har i tanken.
  • Mellanstadiet var de bästa fem åren i ditt liv.
  • Du tror att en sjurätters middag är en Pizza från Venezia och en sexpack mellanöl.
  • Du i din ungdom tyckte att bergsmännen i Deliverence var ena riktigt coola grabbar.
  • 75% av dina kläder är reklamplagg.
  • Du tycker att Skellefteå är en storstad som har allt.
  • Din hund har fler tänder än din fru.
  • Din jakthund är mer värd än bilen du kör runt i.
  • Du inte kan gifta dig med din flickvän eftersom det är olagligt.
  • Du vet att Rönnskär Railcare inte lägger räls.
  • Du kan säga hur gammal du är genom att räkna smutsringarna i badkaret.
  • Du någon gång har kliat din rygg med en toalettborste.
  • Din fru har bett dig att flytta växellådan så hon kan ta ett bad.
  • Du anser att det är högkvalitativ underhållning att sitta i en buske med ditt gevär.
  • Någon i din släkt dött direkt efter att ha sagt: "Kolla vad jag kan!"
  • Du åker till släktträffen för att ragga.
  • Du någon gång har målat bilen med plastfärg.

Ovido - Quiz & Flashcards