Ronja Grahn

Alla inlägg den 24 april 2009

Av Ronja Grahn - 24 april 2009 22:03

Sista dagen på nyborgsskolan idag, det va så himla tråkigt att sluta där idag.
Ångrar att jag inte stannade 1 vecka till, det är ju nu jag känner dom som mest. :/ Fast samtidigt så blir det nog kul på dagis också, och även om jag hade vart kvar en vecka hade det nog vart lika tråkigt då då jag skulle sluta. 
Dom var så himla söta när dom slutat dom tackade mig, jag fick jätte fina teckningar, tack-kort, fina ord. Och miljoner med kramar av alla. <3

Det vart lite för mycket, kunde inte hålla tillbaka tårarna då. Fast det hann dom inte märka. :) Ååh dom är bara för söta. Lovade dom att jag skulle komma tillbaka och hälsa på. Dom vart jätte glada. <33


Ikväll har jag sett Talang och nu ser jag Singing bee. :)

Trevlig helg!

Kraam/Ronja

Ovido - Quiz & Flashcards