Ronja Grahn

Alla inlägg den 5 april 2009

Av Ronja Grahn - 5 april 2009 22:08

Har suttit ikväll och redigerat och gjort bilder i photoshop, gu va kul de är. De blir inte så där jätte fina än, men övning ger färdighet. :P

Hade tänkt lägga ut en av bilderna här, men då va de fel format. Vet inte hur man ändrar de. Nån som kan? (Om de går?)


Nu ska jag fika sen göra mig klar och gå upp och läsa lite, sen sova.

Är super trött. (A)

Kram/Ronja

Av Ronja Grahn - 5 april 2009 08:50

Steg upp 07.50 idag och tog ut hästarna.

Fick för första gången göra de själv för mamma och pappa, har typ vela göra de sen jag var 10 men har ej fått tidigare, (okej de kan jag förstå 10 är ju lite väl för litet)

Men de gick då bra. Fråga mig inte varför jag har velat de så länge. hehe.


Fint väder är de då idag, vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Vid 11.00 skulle de komma nåra hit vet jag och sen på kvällen skulle farfar och farfars syster tror jag. Och farfars systers kille?, komma hit.


Tror jag ska gå ut me Isa en sväng idag också, åså har jag laddat kameran vart sugen på att fota lite. (:


Nä först ska jag faktiskt äta frukost, bäst att börja så.

Sen äre bara ta dagen som den kommer.

Kram på er!/Ronja


Ovido - Quiz & Flashcards