Ronja Grahn

Alla inlägg den 7 april 2009

Av Ronja Grahn - 7 april 2009 20:53

      Har snart skrivit klart svenskan. Yay!

    Men nu är de Andra Avenyn. (:

Kram/Ronja

Av Ronja Grahn - 7 april 2009 19:39

Jaha, men hur minskar man de då? :P hehe.

jag har verkligen noll koll. ^^

Tack Martina! :)

:


Hihi, okej Kajsa, Tack ändå! ;) heh


Kram/Ronja

Av Ronja Grahn - 7 april 2009 16:37

Idag:

Först so, skrev uppsats efter so:n hade vi svensk/engelska redovisade

G-boken då för läraren. Gu va skönt de va att göra bort de.

Efter de hade vi Hk, gjorde påskbakelser, dom vart jätte goda. (:

Sen lunch, efter lunch vare no, och sen engelska på engelskan fick vi jobba med svenska och so också, så skrev på uppsatsen där också.

Sen sluta vi, efter skolan gick jag till farmor och farfar, men ingen va hemma. Satte mig där och skrev klart uppsatsen, ska bara renskriva den på datorn ikväll, sen är den klar.

Farmor kom just då jag skulle fara, så hon skjusa mig till busstationen. 

Så for hem med 4-bussen och nu sitter jag här. (:


Nån som är jätte bra på photoshop som kan hjälpa mig med en sak till,

När jag skrapar fram bilder som jag gjort på den jag lagt ut igår, ibland när man skrapar blir bilden som man skrapar fram jätte liten och ibland jätte stor. :s Vad är de som gör att de blir så?

För ni ser ju tex på bilden där, Tuvas och Alvas bild blev ju jätte stort, medans dom andra blev små.

Haha, Jag förstår mig inte på de där? 

Men de är svin kul ändå. Skulle kunna sitta med photoshop en hel dag. ^^

Blir jätte tacksam om nån som kan, kan hjälpa mig.


Nä nu ska jag äta.

Kraam på er! /Ronja 

Ovido - Quiz & Flashcards