Ronja Grahn

Alla inlägg den 10 april 2009

Av Ronja Grahn - 10 april 2009 19:33

Haha, Ja Kajsa du har rätt jag skrev fel. Självklart åt jag inte frukost två gånger, skrev bara fel. De ska vara lunch på nästa. (:

Ska gå in och ändra de.

I Arvidsjaur, Ja vi lämnade mamma på jobbet, handlade, hämtade ut ett paket, jag lämnade in en bok på bibloteket, va förbi stallet där för pappa skulle sko en häst. Men va inte kvar där så länge gick istället till dollar och kollade (Köpte Godis och hårnålar) Om du vill veta de med. (: haha. .

Sen for vi hem. Lät lungt att vara själv, (:

Glad påsk på dig med!


När jag kom hem såg jag på tv ett tag men det tog inte så länge, så somnade jag på soffan och sov typ 1 timme. (A) 

Rätt härligt ändå. ;) Haha.

Efter de gick jag ut och kolla läget. (:

Tog nå kort. Gick ju bra. ^^ Nahahaha.

Sen åt jag middag, efter de har jag inte gjort så mycket.

Snart äre Talang. Gode roligt program.

Sen få man se vad som händer. Imorgon ska vi jobba på vittjåkk, de blir kul. Vi ska vara där Lördag, Söndag och Måndag.

Ska åka söndag och Månadag och hjälpa till att jobba Lördag. ;)

Så de är vad jag ska göra i påsk. hehe. ^^

Vad ska ni göra i påsk då?


KramKram/Ronja

Av Ronja Grahn - 10 april 2009 11:32

Steg upp lite före 08.00 imorse och tog ut hästarna, sen gick jag in och åt frukost, efter frukosten gick jag ut igen,gjorde klart i stallet. Sen tog jag in Frille och Hilda, körde först Hilda och sen Frille. Dom var jätte duktiga båda två. Efter de fick vi besök av några som ville kolla på hästarna. (:

Åså vare två jätte söta barn.

Efter att dom farit gick jag in och åt lunch, och nu sitter jag här.

Gode mycket man har hunnit med före klockan 12.00

Just nu snöar de världens störta snöflingor här, de skulle ju vara sol idag?

Jaja... Än kan allt vända. :P

Ska snart ducsha sen upp till Arvidsjaur.

Kram på er! /Ronja

Ovido - Quiz & Flashcards