Ronja Grahn

Alla inlägg den 9 april 2009

Av Ronja Grahn - 9 april 2009 18:58

Sovde ganska länge imorse. Gu vad skönt de var att få sova länge, känns som de va gode länge sen. Och de va de nog också. ^^

Gick upp och åt frukost sen tog jag de bara lungt.

Efter lunch nån gång så gick jag ut en stund, red Hilda hon va jätte duktig idag. Efter de va jag inne igen, satt vid datorn och läste lite ur isfolket. Jag har faktiskt läst ganska långt nu. :P hehe.

Den va mycket bättre än vad jag trodde.

Sen vart jag sugen på att fota så gick ut och tog lite kort, träffade kusinerna då också som var ute och lekte. Dom är så himla söta. <3

Sen resten av dagen har jag bara redigerat bilder, sett tv, läst och tagit de lungt. Gode jävla härligt! (:

Nu ska jag äta lite glass med bär, mums!

Sen vet jag inte vad jag ska hitta på, men de lär jag märka då. ^^

Kramkram/Ronja

Ovido - Quiz & Flashcards