Ronja Grahn

Alla inlägg den 17 april 2009

Av Ronja Grahn - 17 april 2009 19:30

Sista lov dagen idag, gu vad fort lovet har gått. :/

Alldeles för fort, fast samtidigt om man tänker efter på allt man hunnit med, så äre ganska mycket.

Men idag har jag inte gjort mycket, har redigerat bilder i photoshop åt farfar, han vart jätte nöjd med det. (Skönt)

Fick också hjälp av Martina med hur jag skulle göra. TackTack!

Va en sväng upp till Arvidsjaur också. Sen har jag bara latat här hemma ännu mer. Efter maten hade jag tänkt rida Hilda men just då jag klätt på mig, så vart det världens snöstorm, så struntade i träningen idag.

Jag har märkt idag också att jag verkligen inte är någon "inne människa"

har ju mäst vart inne idag, och jag märker de på mitt humör. ^^

Blir irriterad bara av att någon säger ett enda ord, inte bra de.

Skulle ha vart ute mer, men på nåt konstigt sätt blev det bara inte så.


Ikväll blire väl att se Talang, och Godis såklart, ;) hehe.


Imorgon äre Lea- kurs, blir jätte kul. Pratar väl om det mer senare, funderar också på att fara till Piteå, få se vad jag hinner.


Ha en bra kväll.

Kramar/Ronja 


Av Ronja Grahn - 17 april 2009 09:52

Tog ut hästarna imorse. :)

Gick bara bra, gjorde klart där ute. Sen gick jag in och åt frukost,och nu så sitter jag här.

Sitter och kollar på roliga klipp på youtube. Från bland annat: Mnk,

så himla bra de är. :P



Patrik Larsson så jä*la bra. ^^haha.

Ovido - Quiz & Flashcards