Ronja Grahn

Alla inlägg den 2 maj 2009

Av Ronja Grahn - 2 maj 2009 18:19

Har varit sjukare idag än igår. :/ Skit tråkigt. Har inte gjort nå mycket idag inte, och mat lust har jag inte heller haft. Det enda jag har ätit idag är: En bit gurka, en apelsin och en piggelin + att jag har druckit 2 koppar kaffe och 1 vatten glas. Inte mycket de?

Hästarna har rymmt 2 gånger idag, så i sinne har jag vart och plocka in dom i hagen igen.

Sen har jag mest vilat, redigerade några bilder i photoshop åt farfar också, va ganska svåra bilder, men jag klarade det. :) yay. hehe.

Det har vart ganska så bra väder idag ändå, lite grann molnigt men mest sol. Och massor + grader.

Haha? Nu lät jag ju som nån vädergubbe. ^^

Viola var förbi en sväng också med sina systrar hon ville så gärna säga "Hej" till mig. Så himla söt hon är. (:

Fast jag fick inte krama henne för då skulle jag ju ha "Sjukat" ner henne som hon så gulligt sa.


Kommentarer:

Marielle:  Hahahah..^^ Kommer aldrig glömma det heller. Gu va vi skratta.

Jessica:  Jag var på myran. :)


Ha d bra!

Kraam/Ronja


Ovido - Quiz & Flashcards