Ronja Grahn

Alla inlägg den 31 maj 2009

Av Ronja Grahn - 31 maj 2009 22:46

Svanstedt i tårar - vann och bröt ihop.

Av Ronja Grahn - 31 maj 2009 18:58

Va och hopp träna på stallet i Arvidsjaur på morgonen, det gick jätte bra. Mirre är super duktig. Bara hon inte tverkar så kommer det gå skit bra. Efter ridningen cyklade jag hem, va hur härligt som helst att cykla man behövde knappt trampa. Värsta medvinden. :)

Va hemma typ en timme, sen kom jag på att jag ville till Arvidsjaur igen, hehe. Så tog med mig syrran och cyklade dit igen, va på dollar och handlade lite saker. lite och lite vart ganska mycket. ^^ hehe. Typ 100 kr. ^^

Sen så for vi till Moas kompis och hämta hennes fotbollskläder som hon glömmt, och sen så va vi förbi hos farmor och farfar en snabbis. Och så hem efter det. (Cykla)

Det är inte varje dag man cyklar 3,6 mil. haha. Och jag kan heller inte säga att det va jobbigt. Skulle lätt kunna cykla upp och tillbaka en gång till. ;)

Såg elitloppet också, en svensk vann. Gu så roligt. Grattis till han!


Ätit grillad kyckling till middag om det är nån som vill veta. ^^

Sen så ha jag bara svammlat på.. och tagit det lungt.


Blir väl kanske att köra en sväng med Hilda ikväll. Moa har ju hopptränat med Frille idag.


Kramar/Ronja

Av Ronja Grahn - 31 maj 2009 08:13

Go´morgon! :)

Gu vilken dag det är idag, vaknade 06.00 imorse och va på toa, sen när jag skulle upp igen kolla jag hur varmt det var ute då var det +13, gick och la mig igen sen steg jag upp klockan 08.00 Kollade hur varmt det var då också och då vare + 19, så hur varmt blir det säkert inte mitt på dagen? ;P

Gode härligt. :)

Klockan 10.00 idag så ska jag fara till stallet och hoppträna inför KM som är nästa helg, skojskoj.

Funderar på att cykla istället för att åka bil det är ändå så jä*la varmt ute.

Vi får se.

Ellenor vann Robinsson igår tycker det va bra. :) Eller det spelade inte så stor roll för mig av dom två. Hade hejat på Anna.


Nä nu ska jag uuut. :)

Ha det så bra! Kram/Ronja

Ovido - Quiz & Flashcards