Ronja Grahn

Alla inlägg den 9 maj 2009

Av Ronja Grahn - 9 maj 2009 23:02

På förmiddagen idag for vi till Boden, mamma hade hittat en cykel åt Moa som vi skulle hämta.

När vi kom dit, vi hittade ganska snabbt ändå. Så provade Moa cykeln och gillade den direkt så vi tog den med oss. Hon som haft cykeln före va lika gammal som jag, hon hade typ haft cykeln stående i garaget 2 år för hon hade ju växt ifrån den.

Då när vi stod där och pratade lite skulle typ just fara, så sa tjejen där till mig: "Såna där skor har jag med, fast dom är för små. Vad har du för storlek på dina?" Jag visste inte riktigt det men tog upp skon och kolla "37,5"

Sen så sa hon att det var 38 på hennes och att jag kunde få dem om jag ville, för hon anväde dom inte.

Så då fick jag ett par till lika dana som jag har av henne, (det var mina vita nike) Det var ju jätte snällt. Dom är mycket sköna att gå i dom där.

Första vi sa i bilen sen va: "Åå Cykeln på köpet" haha. ^^  

När vi hade farit därifrån så ringde vi till Sara och hörde om hon var hemma, men det var hon inte riktigt än men snart. Så då for vi förbi på Granngården. Och sen förbi och hälsade på hos Niklas, Sara och Ebba. :)

Det var jätte kul att träffa dem igen, allså guu va Ebba hade växt sen sist jag såg hon,å hon är så himla söt. Fast hon vart lite blyg, men det förstår väl jag de.^^  Hon visste väl inte ens att vi fanns. ^^ hehe.

Efter ett tag skulle Sara och jobba, så vi for då.Åt på Max och handlade på Ica, sen for vi hem.


Har tränat Ponnysarna lite ikväll, sen tagit det lungt och sett Robinson. :)

Hoppas ni haft en bra dag!

Har då jag haft. ^^

Kram på er! /Ronja 

Ovido - Quiz & Flashcards