Ronja Grahn

Alla inlägg den 11 maj 2009

Av Ronja Grahn - 11 maj 2009 23:10

Har ridigt Nea på lektionen i kväll, d va jätte kul och gick bara bra.

När jag kom hem tog jag på mig träningskläderna och for ut och jogga 4 km, gick bara bra det med. Mötte då ingen nalle så.... ^^ hehe.

När jag kom tillbaka duscha jag och fika, sen har jag pluggat lite. :)

Nu ska jag snart gå och lägga mig, hinner väl läsa lite inann jag somnar.


Kraam och Go´natt! :)

/Ronja

Av Ronja Grahn - 11 maj 2009 17:08

Startlistan har kommit ut nu. :)

Syns kanske inte så värst bra på bilden men vi leder andra volten, nummer 2. Om någon är intresserad så finns listan på sptf.nu, (15 maj, Skellefteå).

Blir kanske lite tufft "första" lopp för Frille, men det kommer nog gå bra ändå.

Kom och heja på oss!

Kraam/Ronja :)

Av Ronja Grahn - 11 maj 2009 16:47

Sitter just nu och skriver nå biologi på datorn, vi håller på att forska på skolan och jag ren-skriver det nu. ^^

Dagen har vart bra, himla fint väder ute. Gode skönt med Vår/Sommar, det är ju inte länge kvar till lovet nu. 4 veckor va? :P

Ikväll äre ridning på stallet, sen ska jag ut å jogga/springa om jag orkar.

På Onsdag ska vi springa runt Nybban,:) Och jag vill ha tränat en sväng före de. ;) annars lär jag ju dö där. xD

Sen så blir det väl lite plugg också, Engelska prov på Fredag och Biologin ska vara klar imorgon.

Ha d bra!

Kram/Ronja

Ovido - Quiz & Flashcards