Ronja Grahn

Alla inlägg den 28 maj 2009

Av Ronja Grahn - 28 maj 2009 22:25

Hahahahahahahahahahaha.........

Av Ronja Grahn - 28 maj 2009 22:05

Gu så lång den här kvällen har kännts. :s

Har vart ute typ 3 timmar och kört fotboll med Syrran, cyklat och fotat lite. m.m

Nu har jag sett Oskyldigt dömd, var rätt så bra. :)

Ska fortsätta sitta vid datorn ett tag till, sen blire väl lite plugga och sen sova. Somnade ca. 10.30 igår kväll, gu vad härligt det var att sova så länge. Hade stallt klockan på 06.00 och när jag vakna då så va jag jätte pigg, men då var det bara en sak. Jag ville inte sluta drömma det jag drömmde, så jag fortsatte drömma till 06.45 och då vart he lite brottom.

Så kan det gå... hehe.

Kramizar/Ronja

Av Ronja Grahn - 28 maj 2009 16:45

Torsdag!

Svensk/Engelska - Såg klart en film.

Matte - Gick igenom diagnosen.

Slöjd - Sy

Lunch - Pasta

Engelska - Film

So - Jobbat med vår egen film, inspelning imorgon.

Gympa - Brännboll.


Slut - 15.40


Åkte sen hem med bussen 16.00

Gu vad dåligt väder det har vart idag, eller det har typ vart fint men tok blåst hela dagen. Det är skit jobbigt när det blåser så mycket. Då får det hellre spö regna.

Men imorgon skulle det väl bli 30 grader varmt, fan va härligt. (Om det nu stämmer) ;)


Ska äta nu.

Kramar/Ronja




Ovido - Quiz & Flashcards