Ronja Grahn

Alla inlägg den 13 maj 2009

Av Ronja Grahn - 13 maj 2009 20:36

Efter maten idag, följde jag med till stallet. Moa har ridning idag. Vi hade fika idag också, så satt mest bara och "vaktade" det. Blev så sur när alla barn fikar och inte betalar, det enda dom sa var: "Vi betalar imorgon", Jo..tjena! det gör dom ju säkert. Inte för att pengarna går till mig men med tanke på arf:s bästa. ;)

Har så himla ont i benen xD Dom är typ hur stela som helst. Nybban runt gick jätte bra. Sprang på 8.20 kanske int så himla bra men ändå vart jag typ nöjd med dä. :)

Har kollat lite på internet nu och ska kolla lite på rent hus nu.

Ska försöka lägga mig tidigt ikväll.

Jag är så himla trött på morgonen, vill sova längre. :P

Så få se då om det kanske hjälper lite, inte för att jag brukar lyckas när jag tänker så men.. ^^


Har namnsdag idag! hehe. (Ronja Ingrid Linnea Grahn)

Heha.. Yay.

Kram på er! / Ronja


Av Ronja Grahn - 13 maj 2009 15:31

Hahaha.... så söta dom är. :)


Är just nu hos Farmor och Farfar, har fikat. Farfar for med nå till soptippen, och jag ska snart fara med 4-bussen.


Ha d bra! Kram/Ronja

Ovido - Quiz & Flashcards