Ronja Grahn

Alla inlägg den 21 maj 2009

Av Ronja Grahn - 21 maj 2009 22:36

Har kört Frille 6km ikväll, gick jätte bra. Efter det löshoppade jag Hilda i corallen. Hon var så himla duktig. 30 cm och 40cm hoppa hon. :)

Så glad jag vart då hon visa att hon kunde. ^^

Fast det jar jag vetat, hon va bara tjurig sist. Det kommer bli en riktig hopp-Hilda av henne. vänta ni bara. ;) hehe.


Har bara tagit det lungt annars ikväll.

Gode härligt, bara vara. ;)


Jessica - Aha? Vilka? Vilket dagis går dom på?

fattar inte. hah gode trög nu och trött också. Men jag har så många kusiner, vet inte vilka dagis alla går på. ^^



Kraam på er! / Ronja

Av Ronja Grahn - 21 maj 2009 17:32

Hejhej! :)

Känns som det var länge sen jag blogga men det var det nog inte.. >.<

Har vart på stallet i Arvidsjaur sen klockan 10.00 imorse, jag och några andra har målat trä-bommar. Det blev skit snyggt. Kommer bli så kul att visa upp dom på KM. =)

Vi blev inte klar med alla precis men ganska många hann vi med. Sen vet jag inte hur mycket dom som var kvar har gjort nu.

Vid 16.30 så cyklade jag hem. ^^ Har aldrig gjort det förr, men det gick då bara bra. Det är fan inte långt hem till oss ändå.

Det tog exakt 38 minuter 34 sekunder och 7 hundradelar. :)) och hur långt är de? 12 km kanske.

Tycker det var gode bra, och då cyklade jag inte speciellt fort heller.

Har vart hemma nu och bytt kläder, m.m

Pappa håller på att grilla nu så snart ska vi äta. Blir ju gott de. :)

Sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra, Frille kanske ska köras och Hilda behöver nog röra på sig med.

(Gjorde inget igår kväll om ni undrar ;) )


Hahahaha, Jessica vars är det dagiset? ^^


Kram på er! /Ronja

Ovido - Quiz & Flashcards