Ronja Grahn

Alla inlägg den 24 maj 2009

Av Ronja Grahn - 24 maj 2009 23:14

Steg upp vid 10.00 idag, åt frukost/lunch vid 11.00 nån gång. :))

Efter det va jag över en sväng till söt kusinerna. :)

Alva så söt hon är:

Alva - Akta dig, du är min favorit föda.

-Alva sprang in i mig-

Jag - Haha, va söt du är.

Alva - Nä, Jag är inte söt. Jag är en höna och du är en maaask. 


Haha, sött.

Va där ett tag sen va jag hemma och grejja på med lite av varje också.

Mamma och Pappa har vart i Piteå typ hela dagen idag och gjort nå ärenden, Moa har haft match i eftermiddag va uppe och såg den. Dom vann med 5-0 Så duktiga dom är. Det tog typ 2 minuter så hade dom 2 mål. ^^


Ikväll har jag bara tagit det lungt, vart ute lite åxå. :))

Sen nu så har jag sett film och ska snart sova. Är såå jätte trött.

Kram på er!/Ronja

Av Ronja Grahn - 24 maj 2009 10:12

Väduren 21/3-20/4

Söndagen blir underhållande på ett stillsamt sätt. Det handlar mycket om lågmäld humor och trivsel.


Oxen 21/4-21/5

Kanske cirklar söndagen lite väl mycket kring vad andra gör och hur de mår. I övrigt en bra dag.


Tvillingarna 22/5-21/6

Nymånen ger dig en romantisk, sensuell söndag. Funderar du lite så kan du också vinna ny insikt.


Kräftan 22/6-22/7

Andras idéer väcker irritation hos dig. Bäst blir söndagen om du får vara ifred och göra på ditt sätt.

  Lejonet 23/7-23/8

En fin dag för romantik. Det är också det enda som fungerar riktigt bra, på övriga fronter trasslar det.


Jungfrun 24/8-23/9

Du hittar avigsidor på det mesta och njuter knappt alls av det fina med denna söndag. Tråkig kväll.


Vågen 24/9-23/10

En utmanande dag som får dig att ifrågasätta saker. Dessutom händer något spännande och romantiskt.


Skorpionen 24/10-22/11

En helt vanlig söndag väntar dig förmodligen. Dina egna val avgör väldigt mycket av innehållet.


Skytten 23/11-21/12

Det handlar om passion, känsla, målmedvetenhet. Söndagen blir en upplevelse på många olika sätt.


Stenbocken 22/12-20/1

Bra dag för att fokusera på kroppens behov. Satsa på att stressa av, vila, vara nyttig, skratta mycket.


Vattumannen 21/1-18/2

En rolig söndag som passar fint för sport och för nöjen tillsammans med nära vänner. Fin kväll.


Fiskarna 19/2-20/3

Söndagen handlar mycket om känslor, men mer andras känslor än dina egna. Många laddade diskussioner.



Jag är Skytt om någon undrar. ^^

Ha en bra dag!

Kram/Ronja

Ovido - Quiz & Flashcards