Ronja Grahn

Alla inlägg den 20 maj 2009

Av Ronja Grahn - 20 maj 2009 15:45

Började morgonen med att försova mig, klockan 07.20 kom Moa in i mitt rum och skrek "Hallå du måst ju stiga upp, klockan är snart halv åtta"

Gode stressigt det vart. Men hann ändå med bussen 07.40 trodde aldrig jag skulle hinna.. xD

Men kände bara hur benen fortfarande sov då jag kom till skolan.

Hade håla lektionen efter lunch idag, (No) Gode skönt.

Dagen har gått rätt fort. Gympa på sista lektion vi va ute och de ös regnade verkligen, så vi fick sluta tidigare.

Är hos Farfar just nu, han håller på med nå i garaget vi har just fikat.

Ska snart till bussen men tog chansen då jag hade möjlighet att skriva lite. ^^ hehe.

Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra, Moa har ridning och fotboll, kanske följer med upp då. Beror lite på vädret.

Sen så kanske det blir att köra Frille en sväng. :)

Gu vad skönt med "Långledig" nu.


Ha d bra!

Kraam på er!/Ronja

Ovido - Quiz & Flashcards