Ronja Grahn

Alla inlägg den 1 augusti 2009

Av Ronja Grahn - 1 augusti 2009 21:21

Skellefteå idag då.. Vi kom dit vid halv tio då vi skulle vara där för info då. Och vid tio så började vi väl på parkeringen, det var gode dött och lite folk i 1-2 timmar, kom verkligen ihåg att man tänkte " Seriöst det här klarar man själv" men då börja det plötsligt strömma med folk och man bara "Hjälp!". Haha. Men det var faktiskt jätte kul, hade räknat med att det där skulle bli jätte tråkigt som det var i början. Men då det börja komma bilar då vart det ju riktigt kul. Har alltså stått och pekat vart dom skulle ställa sig och sen tagit betalt, tro det eller ej men det vart faktiskt fina rader. ^^

Åså det man sagt mest idag då: "Hej! 20Kr för parkeringen" det ekar verkligen i huvudet. Jag va ju bäst på parkeringen också, hehe. Tjänade

ihop mest i min kassa, mycke mer än alla andra. Hm.. Vad kan det bero på?! hahaha.. :)

På vägen hem stannade vi på Royal, köpte upp mina 100Kr som jag har på pressentkort, det vart en Borste, HästGodis och en Dricka. Gött!

Sen stannade vi i Jörn, pappa skodde om Graphit. Tea och Jesse har ju han där nu hos Lotta. Dom hade en Gris där också, haha. Gode fet men söt. (A)

Sen hem, vi kom hem vid åtta.

Har fått mina kläder nu. Vart jätte bra!


Nä nu ska jag gå och duscha, känner mig gode smutsig.

Kram på er!/Ronja

Ovido - Quiz & Flashcards