Ronja Grahn

Alla inlägg den 27 augusti 2009

Av Ronja Grahn - 27 augusti 2009 21:24

Jaaaaaaaaaaaaaaa! Facebook fungerar nu på vår dator. Vart så jävla glaaa.:D

Vet inte varför men kände typ på mig de. Så jag bara pröva. Åså fungerar de. Höll ju på ramla av stolen. Hoppas nu det fortsätter fungera.


Har kört F & H ikväll, gick bra. Sprang lite själv sen också.

När jag kom in duscha jag sen va jag över till kusinerna, Stefan och Lotta är ju i sunderbyn nu, och blir kvar där över i natt me. Först var det väl tänkt att Farfar skulle sova där då men det blev Annika, Tilde och Rasmus som sover med barnen där. Har lovat fara dit på morgonen imorgon och hjälpa till lite. Det kommer säkert bli bra.


Hahah. Åman, att jag fick. ;)


Ska se tv å göra en Smoooootie nu.

Kramar/Ronja

Av Ronja Grahn - 27 augusti 2009 16:48

Nu har skolan börjat med riktiga lektioner. Har haft Slöjd, Matte, Svenska, So, Engelska idag. Och håla på sista lektionen. Kulkul. :)


Har nyss kommit hem, ska snart äta middag sen tror jag det blir en ganska lugn dag idag. Så gott som det går. :)

Vi tjockisar (Hi,Fr,Ro) Ni vet va jag mena då ;) måst ju ut å springa lite idag, men annars så..


Snart Snart snart så kanske kanske kanske..... Åhhh. Längtar<3


Kraamen/Ronja



btw..Vill bli frisk nuuu!!

Ovido - Quiz & Flashcards