Ronja Grahn

Alla inlägg den 29 augusti 2009

Av Ronja Grahn - 29 augusti 2009 20:24

Det känns verkligen inte som Lördag, vaknade 07.20 imorse och trodde jag hade försovit mig. Va tvungen kolla i kalendern så att det var Lördag innan jag kunde somna om igen. heh. Somnade iaf om och sov till halv elva elva. Sen bara chilla nån timme. Efter det så for jag ut och red med Mammi och Åså. Vart en jätte lång ridtur. Haha. Men måste ju erkänna att det var lite roligt ändå. Hehehehehe... ^^

Longerade Frille lite innan jag gick in.

Gick in till en vaarm dusch sen, så härligt.

Just nu sitter jag och bara tar det lungt, njuter av att det är helg. ^^ Om det nu är de? Tror att det är nån som luras. HahxD
Har anmält Frille och Hilda till Skellefteås heldag ikväll, 2 lopp var har dom. Det blir säkert skit bra. Anmälde ju Hilda till ett insprängt lopp i Boden igår. Vart lite klurigt/hårt lopp, men det fixar vi väl säkert. ^^ Vi kan ju iaf komma 5:a :D


Nä nu ska jag se tv..

Kramiz till er! /Ronja

Ovido - Quiz & Flashcards