Ronja Grahn

Alla inlägg den 5 augusti 2009

Av Ronja Grahn - 5 augusti 2009 17:13




Precis Kajsa! ALLA som läser fråga nåt nu. :)




Glass bilen kom vid 12.00 nån gång. Så vi köpte lite glass då. Nu är det bara ni kom å hälsa på så bjuder jag på glass. heheh. ^^ Så himla länge sen jag köpte glass från glass-bilen.

Efter det for jag ut och körde Hilda, hon va super fin idag. Väldigt frammåt. Bara det att det sprutar så mycket stenar. Inte härligt de. :/

Ska höra med Pappa om han kan göra nåt skydd på min vagn, måste ju gå..

När jag kom tillbaka med Hilda vi va 8 Km så for jag ut och körde Frille han jogga på i bra fart. 6 Km. :)

Efter det så åt jag lunch Plättar och glass, Mmm..

Sen då for Jag, Viola, Noomi, Alva, Moa och Tilde och bada på udden, eller dom bada jag hjälpte bara med allt annat som skulle göras.

Men varmt va det då i vattnet.


Nu ska jag snart äta.. Sen kanske Arvids.

Kram på er!/Ronja


Av Ronja Grahn - 5 augusti 2009 10:14

Tänkte göra en sak, ser på jätte många andra bloggar att dom öppnar "frågestund". Verkar som många gillar de så..

Jag gör väl en "Frågestund" här också.

Få se hur det går då, jag vet att det är jätte många besökare, men ni brukar ju som vara dåliga på kommentera. Kom igen nu!

Fråga en massa frågor nu, så svarar jag på dom imorgon.

Fråga vad ni vill... :)

Alla 10 frågor var, haha skojja nog får ni fråga mer också. Nahaha.. ^^



Kramar/Ronja

Av Ronja Grahn - 5 augusti 2009 09:28

Är jätte trött just nu, vaknade vid 08.30 och kunde inte somna om, låg kvar till ca.09.00 så gick jag upp. Satt ute och vaknade till lite, och nu har jag just startat datorn.

Ska gå och äta frukost nu. Sen ut i solen.

Kramar/Ronja

Ovido - Quiz & Flashcards