Ronja Grahn

Alla inlägg den 26 augusti 2009

Av Ronja Grahn - 26 augusti 2009 23:32

Bäst!

Av Ronja Grahn - 26 augusti 2009 23:07

Blir då bara värre o värre min förkyldning, iaf på morgonen. Åså låter väl det lite sådär halv roligt då man pratar. Men de är väl bara leva med det ett tag då. xD

Sista chill dagen på skolan idag, imorgon börjar vi som på "riktigt"..

Åkte hem med Lotta vid tolv idag då jag sluta. Skönt att komma hem tidigt.

Har Longerat både Frille & Hilda idag, efter det gick jag in åt middag sen duschen. När ja duschat gjorde jag mig klar sen åkte ja med Lotta till Arvids för att se nya Beck på bio. :) Tycker den va jätte bra.


Efter bion när vi stog där utanför och prata så kom Ante och sa att björnarna va vid deras kvarter igen. Jag och Lotta vart ju inte lite nyfikna då. Och inte fan kunde vi väl låta bli att fara dit heller. ;)

Vi for dit och kolla och ganska snabbt hitta vi dit den var, (det var ju ett antal folk där och kolla. ^^)

Jag han då se den iaf, å det tyckt ja va skit kul. Gode spännande me.

Synd att det som börja mörkna för då såg man bara sämre o sämre.


Men tanken att det är lösa björnar i Arvids känns ju inte så jätte jätte kul.

Det var en hona med två ungar.

Dom vorde få skjuta dom där innan de händer nå.


Aja en sak är då säkert o de är att jag inte kommer fara ut o springa på ett tag. Får springa i trädgården så länge. Mycket bra. Hahaha..


Nä om man skulle söka sängen nu?. Är skit trött. Och snuviii. :/


BjörnKramar/Ronja

Ovido - Quiz & Flashcards