Ronja Grahn

Alla inlägg den 11 augusti 2009

Av Ronja Grahn - 11 augusti 2009 22:36

Gick jätte bra att vara med Isak idag va skit kul. Och snäll va han me.


Som jag sa så åkte jag ju med Lotta klockan 11 vid halv tolv skulle hon kolla magen (bebis). Och eftersom jag inte hade nå speciellt annat att göra innan jag skulle hämta Isak så fick jag följa med henne.

Fick höra bebisen hjärta. Dt tyckte ja va lite häftigt faktiskt. =D


Åkte hem vid halv nio ikväll, for ut på ett kör pass med Hilda då, hon va så hemskt duktig. Och snabb. Det kommer gå skit bra på Söndag de känner jag på mig. Har föresten fått se startlistorna nu. Super! :)


Har nyss duschat och ska snart fika, sen ladda upp nya bilder.

Kramar/Ronja


Av Ronja Grahn - 11 augusti 2009 08:44

Go´morgon!

Man kan ju undra va jag är vaken nu för och det undrar jag me, somnade gode sent inatt åså vakna jag före klockan ringde nu imorse. Inte bra.


 

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

      

Aaja.. Idag ska jag ju hämta Isak på dagis vid 12, så åker med Lotta te Arvidsjaur då, för hon skulle upp vid den tiden.

Kommer bli gode roligt.. Hoppas bara det inte regnar.


Skriver nog mer sen!

Kramizar/Ronja

Ovido - Quiz & Flashcards