Ronja Grahn

Alla inlägg den 16 augusti 2009

Av Ronja Grahn - 16 augusti 2009 22:14

Umeå idag, vi kom oss iväg vid 06.00 som tänkt. Och kom fram där vid tio.

Skit väder vare då där, bara regn hela dagen. Gode blöt man blev.

Gick väl inte så där super för mig idag heller. Oplacerad i alla 3 lopp. Lite tråk, men det va nå som gjorde det hela kul ändå. :)

Hildas första start gick jätte bra trots att vi gjorde bort oss lite, heheh.. ^^

Råkade ta fel spår i starten. Pinsamt!

Menmen.. Sånt händer. Hilda sprang på 2.44, inte jätte bra tid. Men hon kan mycke mer. Det vet jag. :)

Frilles tid idag låg väl på 2.57 nåt. Inte heller så bra, men det var verkligen inte hans dag idag. Märktes också att han inte gilla banans underlag. Han sprang mest bara å bromsa.

Kom hem vid åtta nu ikväll, packa de upp alla saker sen duschen. =D

Efter de va jag över till Lotta och kolla busstider på hennes dator, våran dator är ju så konstig och den sidan går ej här.

Åker nämligen till Skellefteå i morgon, ska till Amalia. Men blir väl att träffa andra också. Tex. Lovisa saknar dejj så<3


Just ja måste ju skirva Grattis till Amalia också som kom två med Frilla och nytt rekord. Så jä*la bra ni va idag. =D<3


Nu ska jag bara kolla en liten stund till, sen sova. Är så sjukt trött att jag somnar snart sittande. ^^

Kramen/Ronja


Ovido - Quiz & Flashcards