Ronja Grahn

Alla inlägg den 3 augusti 2009

Av Ronja Grahn - 3 augusti 2009 11:06

Go väder idag också, jätte kul att det är lite sommar nu innan skolan börjar om. Känns som det har vart gode lite. Mest bara regn och grått.

Vet inte riktigt va som händer idag, blir väl mest vara ute i solen, måste träffa kusinerna också. ^^

Träna ska jag me göra måste verkligen ta mig ut idag, för då kommer det gå bra resten av gångerna också. Tror ja. ^^

Fast har hemskt ont i fötterna, igår då jag sprang fick jag in nå små stenar i skorna, kände ju de. Men tänkte bara att det går bra ändå. Men det gick inte så bra. För när jag va hemma och tog av mig dom så vare lixom inte så nice. Några blåsor hade man också och dom var inte så hela heller.

Jaja.. Jag överlever väl. :)


Puss & Kram /Ronja

Ovido - Quiz & Flashcards