Ronja Grahn

Alla inlägg den 4 augusti 2009

Av Ronja Grahn - 4 augusti 2009 21:15

Dagens vaknande: 09.00 (Steg upp vid 10.00)
Dagens låt: Karatefylla 

Dagens dusch: Badat i sjön
Dagens kläder: Trosor, Bh, linne & Kortbyxor
Dagens frisyr: Utsläppt
Dagens smink: Mascara
Dagens att göra: Har gjort klart allt redan. :P

Dagens vill ha: Dig! <3
Dagens saknad: Dig! <3
Dagens tråkigaste: Hmm...

Dagens finaste: Duu?!

Dagens måste: Se klart film.. ;)
Dagens dricka: Saft
Dagens köp: Ingenting faktiskt. ^^
Dagens kärlek: <3
Dagens mående: Bara bra!
 

Av Ronja Grahn - 4 augusti 2009 20:28

- Hur många timmar har du suttit som mest framför en dator?
Int vet ja. xD

- Vilket färg har din cykel?
Lila

-Blondin eller brunett?
Brunett

-Vilken färg har du på texten på msn?
Svart

- Vilket stjärntecken är du?
Skytten

- Vad var det senaste du åt?
En Godis. xD (Är ni förvånade)


-Har du en diskmaskin?
Vi :)))

-Har du något husdjur?
Jiiees

-Vilket smeknamn gav din mamma/pappa dig som barn?
Dt kom jag inte ihåg. hah ^^

-Är du kär i någon just nu?
Kanske de ja. <3

- Har du någonsin brytigt på tyska för att imponera på en kille/tjej?

Hahahaha... Näe! Det va då det sista jag skulle göra.

- Har du ätit godis för 100kr själv på en kväll?
Nej där går gränsen.

- Är du beroende av något just nu?
Godis.. xD


- Hur lång är du?
Kort. ^^

- Sover du med något gosedjur?
Niie.. Bara me mina 5-6 kuddar


-Vad har du som ingen annan har?
Deej<3

- Vilken mobil har du?
Sony Ericsson w660i


- Vem var den senaste du fick mms av?
Niklas

-Vem var den senaste du fick sms av?
Pappa 

-Vem ringde dig senast?
Marielle

-Är du förlovad?
Nix

- Vad tänker du på just nu?
Dej<3 


-Vem skulle du ge 25 miljoner till?

De ni.. ;) <3


Kramar/Ronja

Av Ronja Grahn - 4 augusti 2009 17:44

Soligt och varmt idag me, just nu står termometern på 27,8. Härligt!

Har solat massor idag, träffat kusinerna.

Alva kom hit också och ville rida, så vi sadla Frille så fick hon gö det då.

Före det red jag Hilda barbacka.

När vi kom tebax åt jag lunch (Kl. 15.00) sen for jag och bada. Riktigt härligt va de, kände mig som så smutsig.

Sen bara solat, chillat och nu har jag nyss ätit middag.

Ska till Arvidsjaur nu.


Kramizar!/Ronja


Men fast jag skrattar och roar mig, så ser jag baraa deej! (8)



<3

Av Ronja Grahn - 4 augusti 2009 00:05

Har sett Beck ikväll, jätte bra. Men kom på i slutet att jag redan sett den och då vart den ju mindre bra. Vad man längtar till nya Beck kommer, då blir det bio. Nån som vill me? :) Hör av er! <3


Idag har jag vart ute typ hela dagen, pysslat på ute, vart med kusinerna, va även på en promenad med Lotta, Noomi, Alva, Viola, Moa, Bosse(Hund) och Isa (Hund)

Så det vart en promenad istället för springning.

Alltid lika trevligt. :)

Kusinerna är så himla goa, och Söt Tuva vägrade släppa mig då jag skulle hem. Som Lotta säger "Inte en chans att jag kommer kunna flytta till Piteå nästa år"  Åh vad jag älskar dem!


Nä nu ska jag stänga här och sova.. Blev som trött. ^^

Kramizar/Ronja


Ovido - Quiz & Flashcards