Ronja Grahn

Direktlänk till inlägg 5 augusti 2009

Alla frågar... :)

Av Ronja Grahn - 5 augusti 2009 17:13




Precis Kajsa! ALLA som läser fråga nåt nu. :)




Glass bilen kom vid 12.00 nån gång. Så vi köpte lite glass då. Nu är det bara ni kom å hälsa på så bjuder jag på glass. heheh. ^^ Så himla länge sen jag köpte glass från glass-bilen.

Efter det for jag ut och körde Hilda, hon va super fin idag. Väldigt frammåt. Bara det att det sprutar så mycket stenar. Inte härligt de. :/

Ska höra med Pappa om han kan göra nåt skydd på min vagn, måste ju gå..

När jag kom tillbaka med Hilda vi va 8 Km så for jag ut och körde Frille han jogga på i bra fart. 6 Km. :)

Efter det så åt jag lunch Plättar och glass, Mmm..

Sen då for Jag, Viola, Noomi, Alva, Moa och Tilde och bada på udden, eller dom bada jag hjälpte bara med allt annat som skulle göras.

Men varmt va det då i vattnet.


Nu ska jag snart äta.. Sen kanske Arvids.

Kram på er!/Ronja


 
 
Ingen bild

Kajsa

5 augusti 2009 18:10

Jasså de va NI som handlat upp all glass... vi handlade av den vid 17.30 här ute ikväll, och det va inte mycke som fanns kvar.. he he :) Det had visst gått glass nå kopiöst idag. Kram.

 
Ingen bild

againstallodds

6 augusti 2009 15:16

Tack för din kommentar om min blogg! Roligt att höra. Jag skriver mest vad jag tänker på för stunden. Men jag får säga detsamma om din också :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ronja Grahn - 9 januari 2012 14:24

Precis 3 år, 2015(16) inlägg med 801 bilder och 363 kommentarer senare.. så avslutar jag nu denna blogg. Måste erkänna att det tar emot lite då jag gillar att ha allt i ett så att säga.. men det löser sig nog, får på något vis knyta ihop bloggarna ...

Av Ronja Grahn - 9 januari 2012 11:30

Hua, så kallt det är ute idag.. dock så blir luften himla frisk och härlig. Klär man sig rätt så är det väl helt okej! Har varit och gjort synundersökning på morgon, sen ätit frukost. Ska med Nils hem till han en sväng så han får packa.. sen så f...

Av Ronja Grahn - 8 januari 2012 21:34

Har kommit hem från Skellefteå och hunnit med både packa upp, städa rummet, städa åt hamstrarna, duschat och fikat. Är helt slut nu, men har haft en kanon dag.. ska man shoppa så ska man shoppa i Skellefteå helt klart. Är alltid så himla nöjd då jag ...

Av Ronja Grahn - 8 januari 2012 08:00

..Ska försöka lämna sängen så jag hinner göra mig klar innan vi ska fara, bär om en stund av till Skellefteå.. guuu såååå hääär ska shoppas!   Ha en bra dag! ...

Av Ronja Grahn - 8 januari 2012 00:49

Hoppar i säng och laddar för morgondagens äventyr!! :)   Godnatt! ...

Ovido - Quiz & Flashcards