Ronja Grahn

Alla inlägg under september 2010

Av Ronja Grahn - 25 september 2010 16:56

Har kommit hem till lägenheten igen efter massa bus med kusinerna!

Dom är så söta, även om dom kan va lite tjuriga ibland.

Vad vore jag utan dom? -Ingenting alls.

 

Snart blir det middag!

 

 

 

 

  

Av Ronja Grahn - 25 september 2010 09:45

Godmorgon!

Fin dag idag, har varit vaken ett bra tag. Vaknade just efter åtta nån gång, klar vaken och kunde absolut inte sova längre.

Så var bara acceptera och kliva upp, har hunnit plugga lite och så. Duktigt va.

Snart så bär det av till Granis, ska vara barnvakt åt mina fem kusiner. Lovely!

 

Sen åker jag in till Arvidsjaur igen!

 


(:

Av Ronja Grahn - 25 september 2010 02:30

Är så glad!   

 

 

Nu ska jag krypa ner och sova, Nattinatti!

Av Ronja Grahn - 24 september 2010 10:54

Har haft svenska på morgonen, till ungefär tio. Sen så vart engelskan inställd. Chill!

Ska snart gå på lunch sen väntar en timmes matte lektion.

 

Sen har Ronja minsann helg!

Tjoho!

Av Ronja Grahn - 24 september 2010 07:08

Godmorgon!

Oj så jag har sovit inatt, somnade vid halv tio och vakna sex.

Inte illa.

 

Känner mig grymt pigg och glad nu!

 

Tänk att det blev Fredag till slut.... trots allt.

 

Ha en bra dag allihopa!

Av Ronja Grahn - 23 september 2010 17:30

Har just ätit middag, skönt att vara hemma. Har varit en lång dag med svenska,engelska,matte,bild och idrott.

 

Nu ska jag plugga lite, sen så ska jag vara barnvakt åt alla fem busungar ikväll.

Blir mysigt!

 


Av Ronja Grahn - 22 september 2010 16:42

Har varit en grymt seg dag idag, har inte så mycket mer att säga.

Känns ju som ett under att den tog slut och att jag fått komma hem, ett tag höll man ju då absolut på att ge upp.

Är trött också, men det är väl inte ovanligt.

 

Har packat väskan, åker till fjällbo ikväll.

 

Tjaooo!

Av Ronja Grahn - 22 september 2010 08:01

Godmorgon!

Kändes himla segt att måsta stiga upp imorse. Jag vill seriöst bara att det ska bli fredag!

Men gåre i den här farten lär jag ju få vänta.

 

Nä, nu ska jag traska till skolan för att äta frukost. Chill!

 

Ha en bra dag! :)

Ovido - Quiz & Flashcards