Ronja Grahn

Alla inlägg under maj 2011

Av Ronja Grahn - 26 maj 2011 22:15

Torsdag - Har jobbat hela dagen idag, 08.00 - 16.30 plus varit en sväng på skolan. 

Är ganska så trött, har varit och spelat brännboll också Moas klass mot föräldrarna men barnen vann med 4 poäng.


Nu ska jag sova. Godnatt!

Av Ronja Grahn - 25 maj 2011 21:22

Blir ett kort inlägg, för är sjukt trött.

Har jobbat hela dagen idag, + varit en sväng på skolan och gjort en redovisning.

Somna inte förrän kring 01 inatt, och steg upp 06. Kanske kan förklara varför jag är trött. Inget jag rekomenderar. Men så kan det gå då man somnar på soffan på dagen.


Igår kom även hamsterbebisarna,  jätte kul! Väntar med spänning att få se dem. Än så länge hörs dem bara.


Nä, nu ska jag hoppa i säng. Fort! Jobbar imorgon med :)

Godnatt på er!

Av Ronja Grahn - 24 maj 2011 07:02

Laddar inför dagen med lite facebook och en te -kopp.

Ska alldeles straxt bege mig.


Ha en bra dag allihopa!:)

Av Ronja Grahn - 23 maj 2011 22:27

Kryper till sängs nu, jobb imorgon.. :)

Godnatt allihopa!

Av Ronja Grahn - 23 maj 2011 16:40

Hade klipptid 13.30 idag, så nu är jag kort hårig igen. Så otroligt skönt!

Blev även ljusa slingor, nog är jag nöjd! :)


Annars har väl inte hänt så mycket speciellt, Nils for hem imorse klockan 06.15 och sen dess har jag vart vaken. Börjar bli lite trött känner jag, men snart är det ju kväll, så kanske det inte är så värt att sova nu.


Har täckt för halva hamsterburen och flyttat den till längst in i rummet. Allt för att hon ska få så mycket lugn och ro som möjligt. :)

Dock verkar hon inte gilla det så värst, hon blir ju som galen då hon ser mig, och vill helst klättra efter "väggarna" men hon kanske inser snart att hon behöver tagga ner.

Det är så lurigt då man inte vet när hon ska ha bebisarna, det kan ju vara på onsdag, men lika väl om en vecka på Onsdag. Inte lätt, därför måste man ju då räkna med tidigaste.

Och riktigt tjock är hon ju då, så det känns som det skulle kunna vara nära.


Blir spännande!:)


Ska kika lite mer på datorn, sen blir det middag:)

Av Ronja Grahn - 22 maj 2011 12:44

Hejj å hå, vi lever ännu. Inte oväntat alls.


Tycker rent synd om dem som på fullaste allvar trodde att jorden skulle gå under igår, och han som påstod skiten då, han måst ju då ska skämmas en aning.


"Vi har ingen plan B, domedagen kommer inträffa" haha, eller?

Nä, vilket svammel.


Nu ska jag och Niiiiiiils ut en sväng, fint väder idag!:)



Av Ronja Grahn - 21 maj 2011 17:26

Rund och goo om magen, skulle vara kul att få veta när ungarna kommer, och framför allt hur många som kommer. 


Får vänta och se..

Himla söt är hon då!


    

 


Har suttit och sorterat och rensat bland bilder, samt rensat min spotify och gw. Duktiga jag!

Nu blir det snart middag.


Av Ronja Grahn - 20 maj 2011 23:58

Är riktigt trött, efter en låång och lärorik dag.

Har jobbat från 08.00 till 17.00 Otroligt kul att få träffa alla igen!


Nu ska jag snart krypa till sängs, Nils har redan somnat. Får nog ta och väcka han, så han inte hinner bli allt för pigg.


Blev ingen gåsrunda ikväll, för mig iallafall. Hann inte, jobbade över lite grann.

Men det gör inte mig någonting alls.


Städa åt hamstern idag och då jag lyfte upp henne, så kändes det rent hur tjock hon var om magen. Det blir nog bebisar ändå. :)

Sen blev det tacos till middag, och lite fredagsmys hos älsklingen. Nu är vi hos mig, och ska nog alldels straxt sova.


Godnatt och trevlig helg!




Ovido - Quiz & Flashcards