Ronja Grahn

Alla inlägg under maj 2011

Av Ronja Grahn - 16 maj 2011 08:39

Vad hände inatt? Jo, vaknade kring ett och börja kräkas, USCH! Vet dock inte varför, måste ju ha ätit för mycket eller nå. Låg länge och vred mig och kunde inte sova, kände mig hur tjock som helst. Gjorde ont hur jag än la mig och kunde inte sova.

Sen så kräktes jag massor, och efteråt hade jag huvudvärk vilket var betydligt lättare att sova med.

Stackars älskling!


Nåja, idag så känns det bättre. Tror jag. Har lite svårt att avgöra, jag vill ju till skolan idag för att inte missa en sak. Kanske det är därför som jag känner mig så jätte frisk.

Är lite skakis i benen, men jag kanske är trött?


Hm, svårt att avgöra då man inte vill vara sjuk!

Jag far då till skolan, och så får vi väl se. Man kan ju alltid gå hem om det blir värre.


Ha en  bra dag allihopa!

Kramizar

Av Ronja Grahn - 15 maj 2011 13:31

Ligger i sängen och kikar lite på datorn, har nyss ätit thai mat till lunch. Jätte gott!:)

Ska straxt börja baka inför Moas fotbolls match ikväll!

18.00 på ip, kom och kika!


:)

Av Ronja Grahn - 14 maj 2011 12:00

  Graaattiiiis Älskliiing!

Av Ronja Grahn - 13 maj 2011 22:40

Ronja Ingrid Linnea Grahn


Hm.. Undra vem som har namnsdag idag? Denna fredag 13 maj. ;)

Kanske man skulle ta och kolla det, blev lite nyfiken!



Av Ronja Grahn - 13 maj 2011 19:24

Skönt med helg igen, trots att det känns som att det nyss var helg. Veckorna går snabbt med andra ord.

Slutade just före tio idag, och har efter det varit i Granbo hos kusinerna en stund. Sprungit gåsrunda, duschat, ätit middag, varit en snabbis på dollar och nu landat i soffan.

Blir en lugn kväll, är typ hur trött som helst.


Trevlig helg!:)

Av Ronja Grahn - 12 maj 2011 21:51

Haha, blev inte mycket till plugg på svenska uppgiften inte. Hittade nya bilder som var roligare att sortera.

Men antar väl att svenskan stannar kvar till imorgon, nu ska jag sätta på tv:n och krypa ner under mitt myyysiga täcke. Hihi:)

Nattinatti!

Av Ronja Grahn - 12 maj 2011 20:35

Himla härlig väder det varit idag, inte lika molningt som igår iallafall.

Humöret har väl gått upp och ner i stora svängar, så kan det gå.

Hade sista idrottslektionen för i ettan idag, och jag är jätte nöjd med mitt betyg.

Nu är det alltså bara svenskan kvar, torsdag och fredag. Härligt!:)


Ikväll har faster och 2 busig, super söta kusiner (Nora och Isak) varit förbi, jätte trevligt!


Hamstrarna går det också bara bra för, idag har de varit med varann en vecka. Han flyttar nog hem igen i morgon eller i helgen.

Så får vi se då om hon har nå bebisar i magen. :)


Nu ska jag skriva lite på svenska uppgiften, enda och sista som jag nu har kvar!

Ovido - Quiz & Flashcards