Ronja Grahn

Alla inlägg under maj 2011

Av Ronja Grahn - 8 maj 2011 18:39

Sjukt så fort denna helg gått, men tiden går ju fort då man har roligt.. och det är ju precis vad denna helg varit! :)


Nils har farit tillbaka till Piteå, och jag ska sätta mig ner och plugga en stund.


Har varit grymt härligt väder idag, riktig sommarvärme.. :)

Arvidsjaur tjejerna vann fotbollen idag, 1-0.. jätte duktiga!

Av Ronja Grahn - 8 maj 2011 12:21

Har jobb för nästan hela sommaren nu, känns himla bra ändå!:)


Nu blir det en promenix till ip, och kika när syster spelar fotboll.

Sen får vi se vad som händer, himla fint väder iallafall. :)


Av Ronja Grahn - 7 maj 2011 20:51

Lördag idag, sov längre än jag bruka imorse. Himla härligt!

Kör barnen har idag, haft en "kör dag" med barn från glommers och arjeplog. Så dem har övat, och vi har varit och badat och så avslutat dagen med uppträdande i kyrkan. Så jag har varit och hjälp till lite granna då.. :)

Dom är så sjukt duktiga allihopa, man blir ju tårögd av att höra så fin sång av så fina barn. :')


Har varit super bra väder idag, och är fortfarande.. trots att klockan närmar sig nio. Lite synd kanske att man inte hunnit vara ute så mycket.

Men det låter ju som det ska vara bra väder imorgon också, om inte ännu bättre. Så får ta igen det då.


Blir en lugn kväll ikväll framför tv:n. Skööönt!


Ha det såbra allihoooooopa!:)

Av Ronja Grahn - 7 maj 2011 02:00

Har ny kommit hem från en gryymt trevlig och rolig kväll!!;)


Nu ska jag krypa i säng brevid älsklingen, och soova lääänge.


Godnatt på er!:)

Av Ronja Grahn - 6 maj 2011 22:00

Sitter hos Theresé just nu, med Theresé. Resten har försvunnit för att snart komma tillbaka. Lotta och Dennis for hem, och killarna på ok. :)

Och om drygt en timme så kommer Lina och Ann med buss.

Kommer bli skoj!:)

Tjofrääääs! ;)

Av Ronja Grahn - 6 maj 2011 18:00

Skönt med Fredag, slutade klockan tio idag. Himla härligt!


Har nyss varit och sprungit gåsrundan, gick bara bra!

Ska fixa nå mat, duscha, sen blir det spela brännboll med en massa trevliga personer.


Och idag fyller världens sötaste Viola hela 6 år, grymt så tiden går snabbt!:')



Av Ronja Grahn - 5 maj 2011 23:09

Hejåhå.. Gissa om jag är trött.

Precis som jag visste så blev det en lyckad dag!


Ikväll har min lilla plutt fått en kille på besök, dom gick ihop jätte bra. Inte nå strörre bråk alls. :) Jätte kul, håller tummarna att det blir hamster bebisar om några veckor.


Vad har mer hänt idag då? Vi har spelat brännboll på idrotten, börjat med ny svenska uppgift, gjort och klarat matteprov har jag också.

Och vår klass tröjor har kommit!:) Jättesnugga:)


Och ikväll har det storstädats!


Nu ska jag krypa ner under täcket, sen ringa älsklingen! Så jag saknar honom.

Tur det är fredag imorgon!


Godnatt:)


          

Av Ronja Grahn - 4 maj 2011 23:06

Redo för natten, ska alldeles strax krypa ner under täcket.

Blev senare än vanligt ikväll, men har ju haft endel att göra så.. :)


3 lektioner imorgon, med timmars mellan rum. Känns som det kommer bli en bra Torsdag. Sen är det ju bara en dag till Fredag också.


Har fått glada nyheter idag, så är på väldigt bra humör..

men lite trött.


Ser iallafall frammemot morgondagen!

Godnatt allihopa:)

Ovido - Quiz & Flashcards