Ronja Grahn

Alla inlägg under maj 2011

Av Ronja Grahn - 12 maj 2011 20:00

För att jag älskar dig, så som du är

och jag vill ge dig allting jag har.

Låt mig få bära dig när du är svag,

för du betyder allting för mig.

Var inte rädd, jag går brevid dig.


Av Ronja Grahn - 12 maj 2011 07:57

Mooot skolan nu då!

För att ha en lektion, sen 4 timmar och 20 minuters "håla" och sen sista lektionen idrott.


Ha en bra dag allihopa!:)

Av Ronja Grahn - 11 maj 2011 21:57

Ny kommit hem från en härlig joggingtur, kändes bra med lite frisk luft efter att ha bråkat med låtanalysen.

Nu ska jag hoppa i duschen, och sen i säng.

Godnatt på er!:)

Av Ronja Grahn - 11 maj 2011 19:42

Förba*nade jä*la låtanalys!!!!   

Av Ronja Grahn - 11 maj 2011 18:11

Hade tänkt fara ut och springa imorse, men det sket sig. Glömde helt att stiga upp, låg kvar till efter halv nio nån gång.. så trött var jag! haha :)

Har varit en härlig dag idag,även om solen gömmer sig så gott den kan.

På morgon hade vi liten genomgång, och vi prata om olika saker. Efter tio rasten - eget arbete. Sen lunch, och efter det såg vi film. 

Sen fick vi sluta kvart över ett. :)


Efteråt så var jag en sväng hos doktorn pga. mina exem. Så fick jag ut en ordentligare salva, och hoppas nu bli av med dessa.

Sen va jag och åt, gjorde lite andra ärenden osv.


Har hunnit sola en stund på balkongen, men så värst länge blev det ju inte. När solen hellre gick bakom moln.


Nu ska jag plugga lite grann, försöka göra bort nån uppgift iallafall. Ju snabbare jag blir klar, ju fortare sommarlov!

Och det skulle behövas väldigt nuu.

Måste säga att det känns grymt skönt ändå att inte ha någon skolavslutning, visst lite tråkigt är det väl. Men samtidigt, med tanke på allt letande efter klänning och skor och allt möjligt som ska fixas innan.

Alla pengar man lägger ner på en klänning man ska ha en gång. osv.

Nä, gu så skönt att slippa allt det där. Köpa kläder man kan ha hela sommarn, eller göra nå annat kul för pengarna istället!


Nä, nu ska jag börja plugga. Så det blir nå gjort, är väl snart trötter igen.

Av Ronja Grahn - 10 maj 2011 21:38

Är tröttare än tröttast, vilket jag varit typ hela dagen. Men nu äntligen får jag gå och lägga mig.

Jag behöver sova igen endel timmar tror jag, så det blir jätte bra med tidig kväll.

Hade tänkt fara ut och springa ikväll, men inte orkar jag det nu. Det får bli imorgon istället. :)


Godnatt på er!

Av Ronja Grahn - 9 maj 2011 08:33

Pigg och glad, och kanon väder ute!

Kommer nog bli en jätte härlig dag:)


Ska snart trampa iväg till skolan, bara klockan snabbar på lite. Steg tydligen upp alldeles för tidigt, eller så var jag alldeles för snabb.


Fast visst är det ju härligt att slippa stressa.


Ha en  bra dag allihopa!:)

Av Ronja Grahn - 8 maj 2011 21:53

Sådärja, nu ska jag göra mig redo för natten och krypa till sängs. Blev riktigt trött! Ny dag imorgon, ny vecka.. ännu ett steg närmare sommarlov. :)


Godnatt allihopa!:)

Ovido - Quiz & Flashcards