Ronja Grahn

Direktlänk till inlägg 4 november 2011

Ny mobil :]

Av Ronja Grahn - 4 november 2011 18:10

Har varit en lång men mycket härlig dag, trots att det smått regnat.. Vi buss:a till Piteå åtta imorse, och var framme lite före tio. Gick på stan och kika lite, köpte ett fodral till min dator, så kolla vi på lite annat också, sen åt vi lunch.. och efter det åkte vi buss till back city där jag köpte en ny mobil - som var på tok för dyr för vad jag tycker en mobil ska kosta. SÅ jag hoppas verkligen den visar mig nu att den är värd varenda öre. Än så länge är jag då jätte nöjd... :)


 


Hade två mobiler som jag kollat in, men gillade denna mycket mer! :)


Vi har för en stund sen ätit middag, och nu väntar vi mest bara på att idol ska börja.. så karra påsen får komma fram, sen blir det nog film.. :)


Ha en trevlig fredagskväll!

 
 
Ingen bild

Kajsa

5 november 2011 19:08

Snygg telefon! ;)

Ronja Grahn

6 november 2011 23:34

tack!! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ronja Grahn - 9 januari 2012 14:24

Precis 3 år, 2015(16) inlägg med 801 bilder och 363 kommentarer senare.. så avslutar jag nu denna blogg. Måste erkänna att det tar emot lite då jag gillar att ha allt i ett så att säga.. men det löser sig nog, får på något vis knyta ihop bloggarna ...

Av Ronja Grahn - 9 januari 2012 11:30

Hua, så kallt det är ute idag.. dock så blir luften himla frisk och härlig. Klär man sig rätt så är det väl helt okej! Har varit och gjort synundersökning på morgon, sen ätit frukost. Ska med Nils hem till han en sväng så han får packa.. sen så f...

Av Ronja Grahn - 8 januari 2012 21:34

Har kommit hem från Skellefteå och hunnit med både packa upp, städa rummet, städa åt hamstrarna, duschat och fikat. Är helt slut nu, men har haft en kanon dag.. ska man shoppa så ska man shoppa i Skellefteå helt klart. Är alltid så himla nöjd då jag ...

Av Ronja Grahn - 8 januari 2012 08:00

..Ska försöka lämna sängen så jag hinner göra mig klar innan vi ska fara, bär om en stund av till Skellefteå.. guuu såååå hääär ska shoppas!   Ha en bra dag! ...

Av Ronja Grahn - 8 januari 2012 00:49

Hoppar i säng och laddar för morgondagens äventyr!! :)   Godnatt! ...

Ovido - Quiz & Flashcards