Ronja Grahn

Direktlänk till inlägg 24 februari 2009

Evigheters evigheter.

Av Ronja Grahn - 24 februari 2009 17:27

Sitter är och är jätte trött.

Jag bara tvär vart de när jag kom hem, Känns som jag lätt skulle kunna somna nu och sova i all evigheters evigheter och vakna upp pigg. =D

Kanske ska sova en stund så jag orkar plugga ikväll.

har prov imorgon och på fredag som jag måste plugga till ikväll.

+ nå biologi frågor som man inte gjort på lektion som man ska, (A).

Som hon tydligen skulle ha in imorgon.

Gu tänkt om man kunnde typ hamna i koma i typ 5/6/7 år tänk å vakna upp och vara typ 21 år.

Niceigt va? Nä de va nog ingen bra ide.

Kanske ska sova en natt istället? Hahaha..

Fick se engelska provet idag, hade G,

jag vet att de är dåligt, men jag är nöjd med de ändå. =)


Just ja ikväll är de ju Andra avenyn också, De får jag inte missa, :P

Fast igentligen har jag nog inte tid å se de.

Men jag gör de nog ändå.

Nog för att jag säkert har ändrat mig imorgon, när jag sitter och skriver prov och det är en fråga jag inte kan. :/ ^^


Anna ridläraren ringde idag och sa att om jag ville fick jag fara på stallet imorgon på en dressyr lektion och träna inför tävlingen på Lördag med Hubbe.

Ska nog göra de. Vill ju kunna den så bra som möjligt. ;)

Fast hoppas jag kommer få använda spö för domaren.

Annars tyckte inte Anna att jag skulle vara med, Hubbe går ju inte ens frammåt utan.

Och jag antar att man inte får kasta gula vantar på en tävling. ^^


Nä nu ska jag äta, sen plugga.

Kanske blir nå mer i bloggen, ni märker ju. Hehe.

Kraaam/Ronja


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ronja Grahn - 9 januari 2012 14:24

Precis 3 år, 2015(16) inlägg med 801 bilder och 363 kommentarer senare.. så avslutar jag nu denna blogg. Måste erkänna att det tar emot lite då jag gillar att ha allt i ett så att säga.. men det löser sig nog, får på något vis knyta ihop bloggarna ...

Av Ronja Grahn - 9 januari 2012 11:30

Hua, så kallt det är ute idag.. dock så blir luften himla frisk och härlig. Klär man sig rätt så är det väl helt okej! Har varit och gjort synundersökning på morgon, sen ätit frukost. Ska med Nils hem till han en sväng så han får packa.. sen så f...

Av Ronja Grahn - 8 januari 2012 21:34

Har kommit hem från Skellefteå och hunnit med både packa upp, städa rummet, städa åt hamstrarna, duschat och fikat. Är helt slut nu, men har haft en kanon dag.. ska man shoppa så ska man shoppa i Skellefteå helt klart. Är alltid så himla nöjd då jag ...

Av Ronja Grahn - 8 januari 2012 08:00

..Ska försöka lämna sängen så jag hinner göra mig klar innan vi ska fara, bär om en stund av till Skellefteå.. guuu såååå hääär ska shoppas!   Ha en bra dag! ...

Av Ronja Grahn - 8 januari 2012 00:49

Hoppar i säng och laddar för morgondagens äventyr!! :)   Godnatt! ...

Ovido - Quiz & Flashcards